Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:31:33 GMT

پیروزی پرگل آرسنال مقابل تاتنهام در دربی لندن

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۴۵۴

در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر جزیره، امشب (یکشنبه) در یکی از حساس‌ترین مصاف‌های فوتبال انگلیس، تیم‌های آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات شهر لندن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود آرسنالی‌ها خاتمه یافت.

آرسنال با شروع طوفانی که در این بازی داشت، کار حریفش را در همان نیمه اول یکسره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در عرض 22 دقیقه بار دروازه رقیب همشهری را باز کرد که اولین بار در دقیقه 12 توسط امیل اسمیت، دومین بار توسط پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و سوم بار هم در دقیقه 34 به وسیله بوکایو ساکا بود. در دقیقه 79 سون هئونگ مین یکی از گل‌های خورده را برای تاتنهام جبران کرد اما این گل فایده‌ای به حال تیم تحت هدایت نونواسپریتو سانتو نداشت.

این چهارمین برد متوالی آرسنال در تمامی رقابت‌ها شامل پیروزی‌اش در دور سوم جام اتحادیه بود که سبب شد مردان میکل آرتتا همچون رقیب خود 9 امتیازی شوند اما به خاطر گل زده بیشتر جای آن را در رده دهم جدول بگیرند.  این ششصدمین پیروزی آرسنال در لیگ برتر بود که از این حیث توپچی‌ها را در رده سوم پس از منچستریونایتد با 691 و چلسی با 601 برد قرار می‌دهد.

در سمت مقابل اما تاتنهام که برخلاف شروع رؤیایی‌اش این روزها روی دور باخت افتاده و سومین شکست متوالی‌اش را متحمل شد، در رده یازدهم قرار دارد. تاتنهام تنها دومین تیم تاریخ لیگ برتر است که سه بازی اولش در یک فصل را می‌برد و سه بازی بعدی را می‌بازد. اورتون هم در فصل 94-1993 چنین آماری را ثبت کرده بود و در آن فصل هفدهم شد.

در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران برایتون میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین آرسنال تاتنهام لیگ برتر انگلیس اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد