Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای کرونایی با روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی سپری می‌شود گرچه در برخی مقاطع شاهد افزایش موارد ابتلا هستیم ولی در مجموع شاهد روند کاهشی بیماری در استان مازندران هستیم.

ازسویی دیگر واکسیناسیون نیز در استان سرعت گرفت و روند پرشتاب واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند به کاهش نگرانی‌های کرونایی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۸۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۳۴۷ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۵ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار جدید بستری و ۲۰ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۲۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۷۷ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۵ تن رسیده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران کرونا در مازندران دانشگاه علوم پزشکی پزشکی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران

آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز شد.

عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

او افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در آزمون گروه علوم انسانی هم که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

او افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

عباس نژاد گفت:داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال