Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 کاظم غریب آبادی به دنبال گزارش شب گذشته مدیرکل آژانس درخصوص عدم اجازه ایران برای نصب مجدد دوربین های نظارتی در مجتمع تسای کرج، در چند رشته توئیت نوشت: عمیقا مایه تاسف است که بعد از سه اقدام خرابکارانه تروریستی در تأسیسات هسته‌ای ایران در طول یک سال گذشته، آژانس هنوز این اقدامات شرورانه را، برخلاف قطعنامه های متعدد کنفرانس عمومی آژانس و مجمع عمومی سازمان ملل و حتی به خاطر تجهیزات و اموال خود و ایمنی و امنیت بازرسان اش، محکوم نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر تصمیم ایران در مورد تجهیزات نظارتی آژانس صرفا بر مبنای ملاحظات سیاسی بوده و نه حقوقی؛ از این‌رو، آژانس نمی تواند و نمی‌بایست حقی برای خودش در این زمینه قائل شود.

غریب آبادی تصریح کرد: بیانیه مشترک ۱۲ سپتامبر رئیس سازمان انرژی اتمی و مدیرکل آژانس نیز با حسن نیت ایران و با هدف جایگزینی کارت های حافظه "تجهیزات مشخص شده" حاصل شد. اقدامات آژانس برای اجرای این هدف نیز از ۲۰ تا ۲۲ سپتامبر انجام گردید.

سفیر کشورمان افزود: در طول گفت‌وگوها در تهران و اخیرا در وین نیز به طور واضح خاطرنشان گردید از آنجا که تحقیقات امنیتی و قضایی در مورد مجتمع تسای کرج همچنان ادامه دارد، تجهیزات نظارتی این مجتمع در زمره تجهیزات تحت سرویس فنی قرار نمی گیرند. به همین خاطر بود که از عبارت "تجهیزات مشخص شده" در بیانیه مشترک استفاده گردید. از اینرو، گزارش ۲۶ سپتامبر مدیرکل آژانس دقیق نبوده و قطعا فراتر از تفاهمات حاصله برابر بیانیه مشترک می باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی کاظم غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک وب‌سایت فرانسوی تصاویر قالب‌های منتسب‌به سری آیفون ۱۶ را فاش کرده‌ است که چیدمان عمودی دوربین‌ها در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را تأیید می‌کند. در تصاویر می‌توانیم حلقه‌ی بزرگ شارژ MagSafe را نیز ببینیم.

براساس گزارش زومیت، مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. سیستم مگ‌سیف به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد. ظاهراً اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.حلقه‌ی شارژ MagSafe در آیفون ۱۶ پرو باریک‌تر شده است.


سری جدید آیفون بی‌شک با تمام شارژرهای مگ‌سیف و Qi۲ سازگار خواهد بود. ساختار عمودی دوربین‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالاً به این گوشی‌ها امکان ضبط ویدیوهای سه‌بعدی را می‌دهد.

فعلاً تاریخ رونمایی و قیمت گوشی های جدید اپل را نمی‌دانیم. اگر این شرکت به سنت خود پایبند باشد احتمالاً اواخر تابستان شاهد رونمایی از آیفون‌های جدید خواهیم بود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902592

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس