Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام تسلیت ملانوری استاندار خراسان جنوبی به مناسبت درگذشت علامه حسن زاده آملی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ضایعه ارتحال فیلسوف نامدار علامه حسن زاده آملی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون ترید فقدان این شخصیت ممتاز جهان تشیع که از بی نظیرترین سرمایه‌های علمی کشور و گنجینه‌ای غنی از جمیع معارف بود، خسرانی جبران ناشدنی است.

اینجانب رحلت این فقیه ربانی که عمر با عزت خود را صرف ترویج معارف دینی و انتشار علوم مختلفه نمود را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و همه شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده؛ از خداوند منان برای آن عالم زاهد، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان شکیبایی مسئلت دارم.

حمید ملانوری شمسی

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت حوزه های علمیه علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کسی آن جا برای تبلیغ نرفته و با خلقت و فطرت انسان هم سو است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در جمع فرماندهان رده‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: این بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است و کسی آنجا برای تبلیغ نرفته است.

وی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنید که راه انسانیت و محبت و علم را پیش گرفته‌اید که تمام آن نور است، گفت: امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد و مسئله امامت به این دلیل اهمیت دارد که زندگی بشر طوری است که در هر امری پیشوا و پیرو دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام خرابی‌های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت حق، عدل و الهی است، افزود: قرآن کریم، پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده است، یک گروه از پیشوایان که لازمه کارشان و دعوت جامعه این است که به بدبختی دنیا گرفتار شوند و پاداش آنان آتش است و یک گروه دیگر از پیشوایان کسانی هستند که خداوند آنان را قرار داده است و بر اساس دین خدا، مردم را تربیت می‌کنند و خیر دنیا و آخرت را می‌بینند.

وی ادامه داد: یک انسان و یا جامعه متعهد و عاقل و هوشیار تمام تلاش خود را بر روی شناخت پیشوای خود به‌کار گیرد و بدانید که امامت بالاترین جایگاه را دارد و از رسالت اهمیتش بیشتر است.

عبادی با تاکید بر اینکه کسی که ظالم است در دین جایگاهی ندارد، یادآور شد: این اتفاقاتی که در غزه، فلسطین، آفریقا و غرب آسیا و غیره رخ می‌دهد برای این است که بشر به دنبال اهم مسائل خود یعنی امامت نرفته است.

انتهای پیام/253/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور