Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سردار سلیمانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعنون
هر نفسی طعم مرگ را می چشد سپس به سوی ما بازگشت داده می شوید.

قال رسو الله(ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه الایسدها هاشیء

سلام علیکم بما صبرتم
ارتحال عالم ربانی، سالک توحیدی و فقیه عالیقدر، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حسن زاده آملی (رحمت الله علیه) آن مجاهد نستوه و دانشمند فرزانه که عمر پربرکت و حیات طیبه خود را مصروف و وقف تالیف و تبیین معارف دین نمود و به حق کارنامه ایشان مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف و لطایف دینی است، موجب تاثر و تالم دل های همه مومنین، ارادتمندان و شاگردان ایشان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان این ضایعه دردناک و محزن را محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، بیت مکرم ایشان و حوزه های علمیه کشور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از پیشگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات معنوی و روحانی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توام با صحت و سلامتی مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور