Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:57:50 GMT

بازار نقره در مشهد رونق گرفت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۴۱۳

بازار نقره در مشهد رونق گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدباقر معبودی نژاد رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: با حضور زائران در مشهد رغبت آنان به خرید زیورآلات نقره مانند قبل از شیوع کرونا افزایش یافته و خوشبختانه خرید و فروش در این زمینه بیشتر شده است.

او افزود: زیورآلات نقره همواره جزء جدایی ناپذیر سوغات مشهد بوده و اخیرا نیز افزایش قیمتی نداشته است و هر مثقال آن ۸۵۰ هزار ریال معامله می‌شود که نرخ مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد ادامه داد: برخلاف نقره، بازار طلا با وجود افت نرخ اونس جهانی طلا، رونقی ندارد و آغاز دهه پایانی صفر معاملات در این بخش را به شدت کاهش داده و رکود را تشدید کرده است.

معبودی نژاد اظهار امیدواری کرد که پس از پایان ماه صفر و کاهش شیوع کرونا و رونق گرفتن دوباره جشن‌ها و مراسم شادی، بازار طلا نیز به رونق گذشته باز گردد.

او تصریح کرد: از ۲ هفته قبل که نرخ اونس جهانی طلا رو به کاهش نهاده، قیمت سکه و طلا نیز در بازار روند نزولی یافته است به طوری که هم اینک نرخ هر گرم طلا ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال است که نسبت به هفته گذشته ۱۲۰ هزار ریال کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد تاکید کرد: نرخ سکه امامی نیز در بازار ۱۱۷ میلیون ریال است که تغییر زیادی نسبت به هفته گذشته نداشته است.

معبودی نژاد اظهار کرد: در صورتی که نرخ اونس جهانی طلا ثابت بماند، به دلیل رکود حاکم بر بازار طلا در دهه پایانی صفر، قیمت طلا در بازار افت بیشتری خواهد کرد.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رکود در بازار طلا شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند
  • دلالان نقره داغ شدند؛ ابلاغ قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها نقره‌داغ می‌شوند
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟