Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یکشنبه شب و قبل از سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عبداللطیف بن راشد الزیانی و خلیفه شاهین آلمار، وزیران امور خارجه بحرین و امارات دیدار کرد.

بنت در این دیدار گفت: «از دیدار با شما بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من احساس کردم مهم است که ما بعد از گذشت یک سال از توافقنامه ابراهیم با یکدیگر ملاقات کنیم، که از دیدگاه ما بسیار معنی دار است.»

او در ادامه افزود: «اول از همه، می‌خواهم به شما بگویم که من با پادشاه اردن و رئیس جمهور مصر ملاقات کرده ام و آن‌ها البته از روابط با ما خوشحال هستند و من می‌خواهم به شما در خصوص تعهد ما به این توافق اطمینان دهم. ما به این توافق پایبند هستیم و می‌خواهیم تا حد ممکن آن را گسترش دهیم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز امیدواری از پیوستن کشور‌های بیشتری به این توافق، اعلام کرد: «اسرائیل مشتاق تقویت روابط با امارات  و بحرین در همه زمینه‌ها است.»

این نخستین ملاقات بنت با وزرای ارشد کشور‌های امضا کننده توافقنامه عادی سازی روابط موسوم به ابراهیم بود. نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است ساعت ۴ بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به وقت محلی در مجمع نشست عمومی سازمان ملل سخنرانی کند.

۴ کشور امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال ۲۰۲۰ و با میانجیگری آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور، در خیانتی آشکار به آرمان ملت فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند و توافقنامه‌هایی را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران