Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی یک جامعه هستند، گفت: دستگاه قضایی استان کرمانشاه همواره از همکاری مؤثر و کارآمد با کانون وکلای دادگستری استقبال خواهد کرد. خبرگزاری میزان - نشست مدیریت پیشگیرانه در حل اختلافات و ترویج صلح و سازش با حضور پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد و بر برقراری صلح و سازش و حل و فصل اختلافات تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توسلی‌زاده در این نشست اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضایی استان کرمانشاه، آسان کردن زندگی برای مردم، احقاق حقوق آن‌ها و برقراری عدالت است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به افزایش ورودی پرونده‌ها به دادگستری استان کرمانشاه گفت: هر آسیب ذهنی می‌تواند منتهی به وقوع جرم و تشکیل پرونده در دادگستری شود، در همین راستا دستگاه قضایی استان کرمانشاه با اجرای ساز و کار‌هایی همچون فرهنگ صلح و سازش درصدد کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.   بیشتر بخوانید: صیانت از وکلا در صدر اولویت‌های مرکز وکلای قوه قضاییه وی افزود: هرچه نظام حقوقی یک جامعه قوی‌تر و شفاف‌تر باشد، به همان میزان آرامش ذهنی مردم تأمین می‌شود؛ چرا که آرامش ذهنی مردم منوط به تضمین حقوق آن‌هاست.

توسلی‌زاده خاطرنشان کرد: کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی یک جامعه هستند؛ لذا معتقدیم این مجموعه با همکاری دادگستری استان کرمانشاه می‌توانند گام‌های بلندی در جهت آرامش ذهنی مردم و احقاق حقوق آن‌ها بردارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تأکید بر لزوم رعایت شأن وکلای دادگستری گفت: مردم، وکلا را به عنوان افرادی مؤثر در احقاق حقوق خودشان می‌دانند.

وی افزود: کانون وکلای دادگستری همسوی با قضات شریف، ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، به دنبال خدمت به مردم هستند و باید از خدمات این عزیزان قدردانی کرد.

توسلی‌زاده گفت: دستگاه قضایی استان کرمانشاه همواره از همکاری مؤثر و کارآمد با کانون وکلای دادگستری استقبال خواهد کرد.

در پایان از هوشنگ عندلیب یکی از وکلای دادگستری استان کرمانشاه که با تلاش فراوان موجب صلح و سازش بین دو طایفه شده بود، توسط رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اهدای هدیه و لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری کرمانشاه نهاد وکالت صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه نهاد وکالت صلح و سازش دستگاه قضایی استان کرمانشاه دادگستری استان کرمانشاه کانون وکلای دادگستری دادگستری کرمانشاه رئیس کل دادگستری توسلی زاده صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس