Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_رئیس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین فارس، خواستار همکاری شهرداری شیراز در احداث درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) برای ارائه خدمات درمانی به بیماران شد. - اخبار استانها -

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در همایش "شکرانه و سپاس"، با اشاره به خدمات کادر درمان و نیرو‌های جهادی در ایام شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: خیران و نیک اندیشان فارسی روز‌های کرونایی و در آزمایش سخت و الهی که تمام کشور‌های دنیا را درگیر کرد، گل کاشتند و خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میلیون‌ها انسان در کره زمین به دلیل ابتلا به این بیماری جان باختند و و جمع کثیری بیکار شدند، افزود: اگر کمک‌های خیران در کنار کمک‌های دولت نبود، نتایج خوبی حاصل نمی‌شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به راه‌اندازی شورای هیئت امنایی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، ادامه داد: خیرین فعال در عرصه مبارزه با کرونا طی یکسال و نیم اخیر برای تامین نیاز مراکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران در تهیه و تجهیز دستگاه‌های تنفسی، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانیتور، ماسک، گان، تغذیه بیماران کمک‌های شایانی کردند.

ایمانیه به حرکت و اقدام پسندیده اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در هدایت نیات واقفین در امر پخت غذا‌های گرم برای مراکز درمانی هم اشاره و عنوان کرد: هم‌اینک زیرساخت‌ها برای ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) ویژه درمان بیماران سرپایی فراهم شده و نیازمند مساعدت بیشتر شهرداری شیراز در این زمینه هستیم.

علی‌اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی خیران حوزه سلامت، گفت: تمام اقدامات عمرانی پس از انقلاب را خیرین بزرگ در شیراز ایجاد کردند، به گونه‌ای که بنا‌های بهداشت و درمانی در این کلانشهر تنها محدود به چند مرکز درمانی بود، اما در حال حاضر 18 بیمارستان بزرگ از جمله (بیمارستان پیوند اعضاء، بیمارستان مادر و کودک، بیمارستان سرطان و ...) احداث و بیش از 3 هزار تخت بیمارستانی اضافه شده است.

نبود بیمارستان و فضای ورزشی در نایسر/ اعتبار لازم برای رفع چالش‌های عمرانی تخصیص یافتانجام 3500 تست کرونا از زائران اربعین حسینی/افزایش ظرفیت بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات درمانیآزمایش آنلاین ، بیمارستان در منزل شما

وی با اشاره به انعقاد 2500 تفاهم نامه با نیک اندیشان، افزود: در چهار ماهه اول امسال نیز بیش از 25 میلیارد و 300 میلیون انجام تفاهم نامه با خیرین تنظیم شده که 19 مورد آن در شیراز و مابقی مربوط به شهرستان‌ها بوده است.

رامجردی به چالش‌های پیش روی خیرین هم اشاره و عنوان کرد: موانع پیش روی خیرین به سه دسته کلی تقسیم می‌شود یکی اداری و ساختاری است که باید تلاش‌هایی زیادی در این باره انجام شود. یکی هم مربوط به ایجاد هماهنگی بین مدیران و واحد‌ها و خیرین است و دیگری اهمیت و حساسیت کار با خیرین است که ابزار‌های لازم، احساسات و توقعات عمومی و ماندگاری نیات خیران بسیار مهم است که خوشبختانه این سه مانع در فارس به خوبی مدیریت شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس همچنین با اشاره به کارکرد بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) که در روز‌های نخستین به عنوان مرکز بهداشتی، درمانی و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در فارس تعیین شده بود، گفت: پزشکان و کادر درمان، خیران، خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در مبارزه با بیماری کرونا سربلند بیرون آمدند.

 ابوالفضل درانی‌نژاد، رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز هم بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 300 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با مبلغ نزدیک به 8 میلیارد تومان به این مرکز درمانی کمک کردند که در این مراسم از 70 نفر از آن‌ها تجلیل شد.

وی با اشاره به فرسودگی این بیمارستان، ادامه داد: از خیرین استان برای نوسازی و تجهیز مرکز درمانی حضرت علی اصغر شیراز (ع) کمک میخواهیم ضمن اینکه نیازمند افزوده شدن 30 تخت بیمارستانی هستیم که مستلزم هزینه کرد زیادی است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم همایش از خیرین فعال در عرصه مبارزه با کرونا با حضور مسئولان استانی با اهدا لوح تقدیر شد.همچنین از آثار احمدرضا مداح هنرمند و عکاس پایگاه تحلیلی خبری شیرازه نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان حضرت علی اصغر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند