Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای بازی ایران - کره نیازی به تست کرونا نباشد

انجام تست پی‌سی‌آر در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، قطعی نیست و صرفا تا کنون تنها شرط قطعی، تزریق ۲ دز واکسن کروناست.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از سری رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرار است ۲۰ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود و به همین منظور حضور تماشاگران در این مسابقه با شروط خاصی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد ۱۰ هزار تماشاگر به شرط تزریق ۲ دُز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند در ورزشگاه آزادی شاهد بازی ایران و کره جنوبی باشند.

با این وجود به تازگی غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که شروط حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، تزریق ۲ دز واکسن کرونا و نیز انجام تست پی سی آر است.

بر اساس اطلاعات تاکنون صرفا تزریق ۲ دُز واکسن کرونا برای افرادی که تمایل دارند این مسابقه را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند قطعی شده و در رابطه با انجام تست پی‌سی‌آر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به احتمال زیاد حضور در این مسابقه به انجام تست پی‌سی‌آر منوط نخواهد شد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! شاهرخ بیانی: استقلال بزرگ است، لطفا کوچکش نکنید / اختصاصی طرفداری هشت میلیارد تومان دیگر از پول فروش قائدی از دست استقلال پرید! / اختصاصی طرفداری + سند تبریک پله به مسی؛ آرزوی موفقیت اسطوره فوتبال برزیل برای پاری سن ژرمن قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا تمدید خواهد شد تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انجام تست پی سی آر ایران و کره جنوبی ورزشگاه آزادی حضور تماشاگران واکسن کرونا تزریق ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر