Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@01:14:57 GMT

نفتالی بنت: در سه موضوع سه بار به بایدن نه گفتم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۴۶۳

نفتالی بنت: در سه موضوع سه بار به بایدن نه گفتم

آفتاب‌‌نیوز :

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سه موضوع مخالفت کرده است.

روزنامه عبری‌زبان «زمان ییسرائیل» بر اساس اطلاعاتی که به‌دست آورده گزارش داد که بنت این ادعا را در جریان دیداری که با سران «شورای شهرک‌سازی یِشا» در تاریخ ۹ سپتامبر داشته، به زبان رانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی در آن زمان به شهرک‌نشینان گفت که در جریان ملاقات با بایدن در کاخ سفید (در ماه آگوست) در سه موضوع ایران، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی و توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، به بایدن «نه» گفته است.

بنت گفته بود: «سه بار با یدن نه گفتم. یک بار در موضوع ایران، که البته نمی‌توانم بگویم دقیقا چه بود، آن‌ها چیزی خواستند و من گفتم خیر. بار دوم درباره کنسولگری [مخصوص]فلسطینیان در اورشلیم (قدس اشغالی) و بار سوم درباره شهرک‌سازی‌ها».

وی درباره مخالفت آمریکایی‌ها با شهرک‌سازی در اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری نیز اظهار داشت: «می‌دانیم که دموکرات‌ها می‌گویند شهرک‌ها غیرقانونی هستند. آن‌ها به من گفتند که کمتر [شهرک]ساخته شود. می‌دانید من از کجا آمده‌ام. من به شما (شهرک‌نشینان) متعهد هستم».

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشور‌های امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

پیش از این، بنت قبل از عزیمت به نیویورک با تکرار ادعا‌های بی‌اساس درباره ایران و گروه‌های مقاومت گفته بود: «ما خودمان را با توجه به حرف‌های دیگران تعریف نمی‌کنیم، نه با توجه به ایران و نه فلسطینی‌ها. به سران آن‌ها توصیه می‌کنم که با مردم خودشان طرف شوند و وضعیت آن‌ها را بهبود بخشند، به‌جای اینکه نسبت به اسرائیل وسواس فکری داشته باشند».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نفتالی بنت جو بایدن شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب‌ الله لبنان و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفر کلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می‌کند. این شهرک از سال ۱۹۴۸ شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس