Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: سالم سازی و بر طرف کردن زمینه‌های فسادزا و اصلاح امور برای تسهیل امور مردم باید از اولویت‌های شهردار باشد. خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در دیدار با شهردار جدید استان، ضمن تبریک انتصاب و آرزوی توفیق برای او در مسیر خدمت به مردم، اظهار داشت: شهرداری از جمله ادارات پر تردد و پر مراجعه برای مردم است که در سه سطح ارائه خدمات، حفظ و توسعه فضای سبز و توجه به امور فرهنگی و اجتماعی با آحاد جامعه در ارتباط است که این سطح از گستردگی خدمات و ارتباطات، نیازمند حضور نیرو‌های جهادی با روحیه انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: باید به مدیرانی میدان داد که دل در گروه خدمت بی منت به مردم دارند و فرصت‌ها را برای انجام امور و پاسخ گویی به ارباب رجوع غنیمت می‌شمرند.
دهشیری، بر ارتقاء سطح علمی اداره شهرداری و مدیریت امور با اخذ مشاوره از مدیران قوی، نخبگان و فرهیختگان تأکید کرد و گفت: مدیریت بر شهر میراث جهانی با مؤلفه‌های فرهنگی خاص، نیازمند توجه ویژه به امر آموزش، عمران و فرهنگ سازی دارد که این امر باید در ارتباط مستمر با جامعه علمی و دانشگاهی، حوزوی، متخصصان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی گردد.
وی ارتباط و تعامل سازنده با نهاد‌های اجرایی، امنیتی و قضایی را خواستار شد و گفت: برای ایجاد زمینه پیشرفت و تعالی، ایجاد زمینه‌های ارتباط‌های دو سویه کاربردی و اثر گذار در زمینه حل و فصل مشکلات مردم ضروری است.
رئیس کل دادگستری استان یزد بر حاکمیت تعامل بدون تداخل در مدیریت شهرداری تأکید کرد و بیان داشت: شهردار نیازمند یک استقلال قانونی است تا با دوری از جریان‌گرایی و استقلال در حوزه تصمیمات شهری بتواند به وظایف و رسالت حساس خود فائق آید و حواشی و تعارض منافع را کنترل نماید.
وی تکریم ارباب رجوع را مهمترین رویکرد مدیران جهادی دانست و گفت: تکریم مراجعین و اهتمام به تسریع و تسهیل فرایند امور ارباب رجوع در ایجاد ذهنیت مثبت در مردم و افزایش اعتماد آنان به مجموعه شهرداری اثر دارد.
دهشیری، ایجاد بستر‌های نظارت مردم بر عملکرد مدیران و کارکنان شهرداری را مهم دانست و اظهار داشت: جلب مشارکت و نظارت پذیری از مردم و استقبال از سوت‌زنان فساد بسیار راهگشا در امر مبارزه با فساد است.
شایان ذکر است در این نشست معاونین دادگستری نیز با تناسب حوزه کاری خود مسائلی را مطرح کردند.
گفتنی است دستگاه قضایی استان پیش از این نیز نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر داشته است.   بیشتر بخوانید: بافت شهرى رابطه مستقیمى با امنیت شهرى دارد   انتهای پیام/ برچسب ها: مبارزه با فساد شهردار دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مبارزه با فساد شهردار دستگاه قضایی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران