Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:22:54 GMT

گل طارمی رکوردشکنی کرد/ پورتو بالاتر از یوونتوس، لیورپول و سیتی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۶۷۳

گل طارمی رکوردشکنی کرد/ پورتو بالاتر از یوونتوس، لیورپول و سیتی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال با یک ضربه زیبا از میانه‌های زمین، توپ را از بالای سر دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. این گل بازتاب بسیار گسترده‌ای در دنیا بخصوص در کشورهای اروپایی و ایران داشت.

روزنامه «ojogo» امروز در گزارشی اعلام کرد که این گل مهدی طارمی رکورد بازدیدهای شبکه‌های اجتماعی پورتو را شکسته است؛ موفقیتی که پیش از این باشگاه پورتو تجربه نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه با اشاره به مشارکت کاربران ایران و حضورشان در صفحات مجازی پورتو نوشت: «ویدئوی گل ۴۰ متری به تنهایی بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بازدید و بیش از ۲۶ هزار نظر فقط در اینستاگرام پورتو داشته است.»

به نوشته این روزنامه، تنها یک مطلب در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در اینستاگرام پورتو منتشر شده که بیش گل مهدی طارمی نظر مخاطبان را داشته است.

تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام پورتو به ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۴۸ نفر رسیده است. طبق اعلام روزنامه پرتغالی ویدئوی گل طارمی ۲ میلیون و ۴ هزار و ۶۲ مرتبه بر صفحات موبایل ظاهر شده، ۳۶۸ هزار و ۲۲۳ هزار نفر آن‌را «لایک» کرده و ۲۶ هزار و ۴۸۶ نفر برای آن نظر نوشته‌اند.

«ojogo» مدعی شد پورتو از این نظر هفتمین باشگاه برتر در اروپا در همان روز بوده و بالاتر از باشگاه‌هایی نظر پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، منچسترسیتی، یوونتوس و اینترمیلان قرار گرفته است.

کد خبر 5314714 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال اینستاگرام تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال قزاقستان تیم ملی فوتسال ازبکستان دوچرخه سواری هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد