Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فولادخوزستان می‌گوید بازیکنان آکادمی فرصت خوبی برای نمایش توانایی‌های خود خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، علی بداوی مربی تیم فولادخوزستان در خصوص دو اردوی تیم فولاد در کردان و تهران گفت: دو اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم، تفکرات کادرفنی نسبت به فصل قبل تغییر کرده و نیاز بود که این دو اردو برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با مساعدت آقای گرشاسبی و دیگر اعضای هیئت مدیره همه امکانات برای تیم فراهم شده بود تا این دو اردوی خوب به صورت عالی برگزار شود. پنجره تیم ما متاسفانه هنوز بسته است و ما بازیکنان جوان زیادی از تیم‌های آکادمی به اردو اضافه کردیم تا بتوانیم بهترین‌ها را نگه داریم و البته دیگر بازیکنان جوان آکادمی این فرصت را دارند تا با درخشش به تیم بزرگسالان بیایند و بتوانند راه موفقیت را طی کنند.

وی افزود: فکر می‌کنم پنجره بسته یک فرصت خوب برای بازیکنان جوان ما باشد تا ارزش‌های خود را نشان بدهند و کادرفنی نگاه مثبتی به جوانان و بازیکنان آکادمی دارد که بتوانند با تیم بزرگسالان همراه شوند و آینده خوبی هم برای خود و هم برای تیم بسازند. بازیکنان اصلی تیم ما از فصل قبل با نظر آقای ویسی و تلاش آقای گرشاسبی و هیات مدیره مانده‌اند و فکر می‌کنم همه آماده یک فصل خوب هستیم.

مربی تیم فولاد گفت: راستش را بخواهید در بازی‌های دوستانه کادرفنی به دنبال نتیجه و برد نبود، هیچ دیداری تمام بازیکنان اصلی را باهم به میدان نفرستادیم چرا که می‌خواستیم بازیکنان کم کم با تفکرات تیم آشنا شوند و البته فرصت به جوانان بدهیم. چند بازیکن تیم نیز در اردوی کردان غایب بودند و در اردوی تهران اضافه شدند، همین موضوع باعث شد تا کمی دیرتر با تفکرات کادرفنی هماهنگ شوند.

وی در انتها نیز افزود: آقای ویسی سرمایه فوتبال خوزستان به حساب می‌آید و با فولاد و استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده است. امسال هم ان‌شاءالله همه در تلاش هستیم تا یک تیم خوب برای مسابقات آماده کنیم تا نماینده شایسته ای برای فوتبال خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی و برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. مطمئنیم که هواداران به مانند همیشه در کنار تیم خواهند بود و تیم را حمایت خواهند کرد تا بتوانیم باعث شادی آن‌ها شویم.

گفتنی است با پایان دومین اردوی تیم فولاد در تهران، تمرینات شاگردان ویسی از روز سه‌شنبه در زمین تمرین باشگاه فولادخوزستان آغاز خواهد شد.

بدنساز پیشین اینتراخت فرانکفورت به فولاد پیوست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان، روز گذشته اعلام شد.

طرفداری | اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی) - مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد) - فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز) - غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه) - الهه جاویدان (بوشهر) - مینا ایری (گلستان) - زینب اسماعیلی (مازندران) - راحیل جعفری (فارس) - کیمیا نوری (تهران) - فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان) - سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی) - رقیه جلال نسب (خوزستان) - مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان) - کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام) - مائده بیرنگ (گیلان)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک