Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" روز دوشنبه در اجتماع بزرگ عاشوراییان ملایر در اربعین حسینی(ع) افزود: ما از اباعبدالله الحسین(ع) آموختیم حتی اگر تنها هم باشیم، پشت به دشمن نخواهیم کرد.

وی با اشاره به سخنان پندآموز امام حسین(ع) مبنی بر اینکه اگر در مقابل کفر جهانی تنهای تنها باشم، باز هم پشت به دشمن نمی‌کنم، بیان کرد: سیدالشهدا(ع) به ما آموخت اگر دشمن شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدها را به شما اعمال کرد، تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر ادامه داد: امام حسین(ع) هرگز ذلت و خواری در مقابل یزید را نپذیرفت و در مقابل سردمداران کفر جهانی سر تعظیم فرود نیاورد و درس بزرگی به ما داد که امثال من با یزید بیعت نمی‌کند، پس در همه دوران باید هم فکر، هم اندیشه و هم مسیر اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

حجت الاسلام برقراری گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز در این مرز و بوم تربیت‌یافتگان در مکتب سیدالشهدا(ع) در مقابل سرمداران کفر ایستادگی کردند و مقابل یک جنگ جهانی که علیه کشور ما به راه انداخته بودند، تسلیم نشدند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به واسطه تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نسبت به ۴۰ سال قبل رشد فراوانی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتدار نظامی و فناوری داشته است و در رشته‌های مختلف جزو کشورهای برتر دنیاست، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت منطقه است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی نیز با تربیت یافتن در مکتب امام حسین(ع) به ما یاد داد که هرگز تسلیم دشمن نشویم، اظهار داشت: امروز اگر دشمن نمی‌تواند تحریم‌های همه جانبه اعمال کند و یا اثر تام و تمام تحریم‌ها را ببندد، به برکت مقاومت و اقتدار ایران است.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: اگر ایران در دل تحریم‌ها به لبنان سوخت می‌فروشد و با ونزوئلا به عنوان حیات خلوت آمریکا قرارداد می‌بندد، همه اینها درسی است که از دانشگاه امام حسین(ع) فرا گرفته است.

وی گفت: اگر خواهران، مادران و دختران ما عفت، حیا و حجاب فاطمی را همچنان حفظ می‌کنند، به دلیل این است که شاگردان مکتب امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) هستند.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: اگر امروز عده‌ای عکس شهید فهمیده را از کتاب‌های درسی حذف می‌کنند، امثال علی لندی‌ها نشان دادند که ایثار و ازخودگذشتگی جوهره این ملت است و نمی‌توان این جوهره و ماهیت را از هویت این ملت جدا کرد.

به گزارش ایرنا؛ همایش پیاده‌روی اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور در ملایر نیز برگزار شد.

برچسب‌ها همدان پیاده روی اربعین ملایر اربعین امام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان پیاده روی اربعین ملایر همدان پیاده روی اربعین ملایر اربعین امام حسین امام حسین ع تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد

اسامه حمدان در گفتگو با المنار به وضعیت کنونی مقاومت در غزه اشاره کرد و افزود: اقدامات میدانی هماهنگ و رایزنی دائمی بین محور مقاومت وجود دارد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد افزایش ظرفیت و قدرت محور مقاومت است.

به گزارش ایرنا؛ این عضو ارشد حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر همچنان از توانایی مقاومت در غزه شگفت زده است، گفت: مقاومت وارد مرحله درگیری دائمی با دشمن اسرائیلی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه قدرت مقاومت همچنان بالاست و تیپ‌های نخبه صهیونیستی در نوار غزه از هم پاشیده است، افزود: دشمن اسرائیلی بر روی کاهش توان مقاومت امید بسته بود، اما مقاومت آماده بود.

حمدان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد، گفت: مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید براینکه ما با محمد ضیف و یحیی السنوار به طور دائم در ارتباط هستیم، افزود: تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، اشاره کرد و گفت: آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود.

حمدان همچنین درباره تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به رفح، افزود: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند، گفت: در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقدامات میدانی مدنظر خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد