Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سه موضوع مخالفت کرده است.

روزنامه عبری‌زبان «زمان ییسرائیل» بر اساس اطلاعاتی که به‌دست آورده گزارش داد که بنت این ادعا را در جریان دیداری که با سران «شورای شهرک‌سازی یِشا» در تاریخ ۹ سپتامبر داشته، به زبان رانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی در آن زمان به شهرک‌نشینان گفت که در جریان ملاقات با بایدن در کاخ سفید (در ماه آگوست) در سه موضوع ایران، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی و توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، به بایدن «نه» گفته است.

بنت گفته بود: «سه بار با یدن نه گفتم. یک بار در موضوع ایران، که البته نمی‌توانم بگویم دقیقا چه بود، آنها چیزی خواستند و من گفتم خیر. بار دوم درباره کنسولگری [مخصوص] فلسطینیان در اورشلیم (قدس اشغالی) و بار سوم درباره شهرک‌سازی‌ها».

وی درباره مخالفت آمریکایی‌ها با شهرک‌سازی در اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری نیز اظهار داشت: «می‌دانیم که دموکرات‌ها می‌گویند شهرک‌ها غیرقانونی هستند. آنها به من گفتند که کمتر [شهرک‌] ساخته شود. می‌دانید من از کجا آمده‌ام. من به شما (شهرک‌نشینان) متعهد هستم».

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

پیش از این، بنت قبل از عزیمت به نیویورک با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران و گروه‌های مقاومت گفته بود: «ما خودمان را با توجه به حرف‌های دیگران تعریف نمی‌کنیم، نه با توجه به ایران و نه فلسطینی‌ها. به سران آنها توصیه می‌کنم که با مردم خودشان طرف شوند و وضعیت آنها را بهبود بخشند، به‌جای اینکه نسبت به اسرائیل وسواس فکری داشته باشند».

پربیننده ترین یورش تروریست‌ های داعش به «دیالی» شرکت کنندگان در نشست اربیل بازداشت می شوند تغییرات در افغانستان به گذرنامه و کارت شناسایی رسید توییت وزیر امورخارجه در بازگشت از مجمع عمومی سازمان ملل متحد دومین محموله از کمک های بشردوستانه ایران به افغانستان رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفتالی بنت شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل؛ بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه ، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

کد خبر 6090934

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی