Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای مجمع عمومی سازمان ملل، این رژیم صهیونیستی را «معجزه» خواند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای مجمع عمومی سازمان ملل به تمجید از این رژیم پرداخت و علیه ایران لفاظی کرد.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در ابتدای سخنرانی برای هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل شروع به تحسین «دموکراسی» و حاکمیت قانون در رژیم صهیونیستی پرداخت و این رژیم را «معجزه» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از انتخاب خود و کابینه ائتلافی تحت نظر او و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم به عنوان یک نمونه بارز از دموکراسی در منطقه خواند.

وی سپس به موضوع همه گیری ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و آن را مشکلی برای همه کشور‌های جهان خواند.

نفتالی بنت سپس به تمجید از عملکرد کابینه خود در زمینه مقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون ساکنان فلسطین اشغالی پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی از عملکرد این رژیم تعریف کرده است که فعالان حقوق بشر پیشتر از اقدامات این رژیم در ممانعت از ورد کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان از قبیل واکسن کرونا و حتی ارسال واکسن‌های تاریخ گذشته به شدت انتقاد کرده بودند.

نفتالی بنت سپس به لفاظی علیه نیرو‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین پرداخت و آن‌ها را «تروریست» خواند و بلافاصله علیه ایران اتهام زنی کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در صدد نابودی رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد بر منطقه مسلط شود و این کار را می‌خواهد با برنامه هسته‌ای خود به پیش ببرد.

نخست‌وزیر رژیم تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا به لفاظی علیه برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و همچنین علیه قدرت پهپادی ایران موضع گرفت.

به ادعای نفتالی بنت، ایران از همه خطوط قرمز درباره برنامه هسته‌ای خود از قبیل غنی سازی اورانیوم برای ساختن سلاح اتمی عبور کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس با انتقاد از «انفعال» بین‌المللی در خصوص نقض خطوط قرمز در خصوص برنامه هسته‌ای ایران ادعا کرد: «اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح اتمی دست یابد».

اظهارات نفتالی بنت در حالی صورت گرفت که «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سال‌های ۲۰۰۶-۲۰۰۹ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم قدرت نظامی که بتواند توان هسته‌ای ایران را برای همیشه از بین ببرد ندارد.

ایهود اولمرت در روزنامه «هاآرتص» همچنین نوشت که سیاست «بنیامین نتانیاهو» در قبال ایران و تکرار این ادعا که ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است، درست نبود، چرا که غنی‌سازی وسیع و سریع اورانیوم لزوما موجب نمی‌شود که ایران به بمب اتم دست یابد (جزئیات بیشتر).

وی سپس با اشاره به توافق‌های سازش عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور‌های عربی شامل بحرین و امارات متحده عربی ادعا کرد: «توافق‌های دیگری (با دیگر کشور‌های عربی) در پیش است».

ساعاتی قبل از سخنرانی نفتالی بنت در مجمع عمومی سازمان ملل، «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده علیه برنامه هسته‌ای ایران لفاظی کرده بود.

مقام‌های رژیم صهیونیستی تلاش‌ها برای مانع‌تراشی در مسیر پیشبرد مذاکرات «وین» برای احیای برجام را تشدید بخشیده‌اند و از هر فرصتی برای جوسازی علیه برنامه هسته‌ای ایران استفاده کرده‌اند.

اردان در مصاحبه با «رادیو ارتش» رژیم صهیونیستی با تبلیغ منفی علیه برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که جهان در حال بررسی طرح جایگزین برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران در صورت شکست مذاکرات وین برای احیای برجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی نفتالی بنت مجمع عمومی سازمان ملل علیه برنامه هسته ای ایران نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجمع عمومی سازمان ملل رژیم صهیونیستی نفتالی بنت سلاح اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع ایران، در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

آنگونه که مهر روایت کرده، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900137

دیگر خبرها

  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی