Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@13:04:07 GMT

سرمربی تیم ملی شماره تلفنش را منتشر کرد!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۷۵۴

سرمربی تیم ملی شماره تلفنش را منتشر کرد!

خبرورزشی – در یک کمپین تبلیغاتی توسط مؤسسه «فای‌نتورک» برای هواداران فوتبال در کشور اسپانیا، شماره تلفن همراه لوئیس انریکه در اختیار همگان قرار گرفت. در واقع انریکه خودش برای اعلام شماره تلفن همراهش به تمام فوتبال دوستان کشور اسپانیا اعلام آمادگی کرد. البته مشخص نیست که این اقدام به جهت ارائه پیشنهادها و انتقادات از سوی هواداران است یا یک فقط یک نوع بخت‌آزمایی است چرا طبق اعلام مسئول برگزار کننده کمپین هر کسی که با انریکه تماس بگیرد و انریکه هم پاسخ او را بدهد، همراه با تیم ملی اسپانیا می‌تواند روز ششم اکتبر به شهر میلان سفر کند، جایی که قرار است ماتادورها در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل ایتالیا بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در مورد این کمپین آن است که از میان هزاران نفری که تا الان احتمالا به انریکه زنگ زه‌اند و در روزهای آتی هم تماس خواهند گرفت، تنها دو نفر این شانس را دارند و با هزینه فدراسیون فوتبال اسپانیا به ایتالیا سفر کنند و به کشور خود برگردند. طبق بیانیه فای‌نتورک علاقمندان تا روز پنجم اکتبر فرصت دارند که شانس خود را بردن این سفر جذاب امتحان و تیم ملی اسپانیا در خانه قهرمان یورو ۲۰۲۰ همراهی کنند.

ماه گذشته انریکه در یک نشست خبری اعلام کرد که تمامی خبرنگاران شماره تلفن همراه او را دارند اما هیچ یک از آنها به او برای ارائه مشورت درباره تیم ملی تماس نگرفته‌اند. با توجه به همین موضوع اکنون مؤسسه فای‌نتورک به عنوان یکی از اسپانسرهای فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته این فرصت را در اختیار هواداران قرار دهد.

بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا از روز ششم اکتبر در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و یک روز پس از مصاف ایتالیا و اسپانیا در میلان، تیم‌های بلژیک و فرانسه نیز در ورزشگاه یوونتوس در شهر تورین بازی خواهند کرد. بازی فینال هم روز دهم اکتبر برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوئیس انریکه تیم ملی اسپانیا تیم ملی اسپانیا خبر ویژه لوئیس انریکه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات