Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به آغاز بازگشت زائران از کربلای معلا و پایان همایش بزرگ اربعین حسینی، پایانه مسافری مرز بین المللی چذابه باز شده است تا مردم بتوانند از طریق مرز‌های زمینی به کشور باز گردند.

او با بیان اینکه تست کرونا از زائران ورودی به مرز چذابه انجام می‌شود، افزود: در صورتیکه فرد یا افرادی مشکوک به ابتلا به کووید-۱۹ باشند، به محل قرنطینه در شهر بستان انتقال داده می‌شوند و پس از بهبودی و بررسی دقیق، اجازه حرکت به سمت شهر‌ها و استان‌های خود دارند، اما در صورت منفی بودن تست، ورود آن‌ها به کشور بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی به راه اندازی ۱۵ موکب برای خدمات رسانی به زوار اربعین اشاره کرد و بیان داشت: آب معدنی، تغذیه آماده شده تا به افراد تقدیم شود، ضمن اینکه در مواردی نیز غذای گرم به زائران اهدا خواهد شد، همچنین اتوبوس‌ها به مقصد‌های مختلف آماده به کار هستند تا آن‌ها را به محل سکونت برسانند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه واحد‌های خدماتی از جمله؛ هلال احمر، اورژانس، بهداشت و درمان، خدماتی درمانی و تامین اجتماعی در مرز چذابه مستقر هستند و تا ورود آخرین زائر در محل حضور دارند، اما به هیچ عنوان امکان خروج از این پایانه مرزی وجود ندارد و احدی نمی تواند به عتبات عالیات سفر کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • بازگشت شفاف قبل از مرگ!
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • رویت نور مشکوک در آسمان چند نقطه از ایران | فیلم
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا