Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات دولتی کشور چین، بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال را از یک پارک خرده‌فروشی در منطقه خودمختار مغولستان داخلی، توقیف کردند.   به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptobriefing»، تنها سه روز پس از آنکه مقامات چینی متعهد شدند که استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور را متوقف کنند، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی اولین رکود خود را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  روز دوشنبه، اخبار دولتی چین گزارش داد که مقامات در مورد عملیات احتمالی استخراج ارزهای دیجیتال در انبار پارک خرده فروشی در مغولستان داخلی مطلع شده‌اند. پس از بررسی سایت، مقامات ۱۰,۱۰۰ دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال پیدا کردند که کمیسیون آن‌ها را توقیف کرد.   جمعه گذشته، مقامات چینی محدودیت‌های قبلی را در زمینه فعالیت‌های مرتبط با ارز دیجیتال مجدداً تکرار کردند و در عین حال، نظارت بیشتری را برای گرفتن عملیات استخراج ارزهای دیجیتال بیان کردند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین اعلام کرد که نظارت بر سطح مصرف انرژی را برای کمک به شناسایی مزارع استخراج غیرقانونی در این کشور آغاز می‌کند.   رسانه‌های دولتی گزارش دادند که میزان مصرف برق در محل معدن ۱,۱۰۴ کیلووات بر ساعت است. اگرچه منابع رسمی تأیید نکرده‌اند که این ابزار استخراج برای کدام ارز دیجیتال استفاده می‌شوند، اما با توجه به مصرف برق و تعداد واحدهای توقیف شده، به احتمال زیاد این دستگاه‌ها در حال استخراج اتریوم بوده‌اند.   در اوایل سال جاری، مغولستان داخلی یکی از اولین استان‌های چین بود که به عنوان بخشی از برنامه صرفه جویی در انرژی دولت چین، استخراج ارزهای دیجیتال را سرکوب کرد. از آن زمان، استخراج ارز دیجیتال در بسیاری از کشورها با ممنوعیت مواجه شده است، حتی در مناطقی که منابع تجدیدپذیر ورودی اصلی انرژی بودند، مانند سیچوان.   در حالی که ممنوعیت‌های قبلی بیشتر شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال که در فهرست عمومی مانند «BIT Mining» قرار گرفته بودند را تحت تاثیر قرار داد، مقامات در حال حاضر بر عملیات استخراج کوچکتری تمرکز کرده‌اند که قبلاً تحت رادار قرار گرفته بودند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استخراج ارزهای دیجیتال مغولستان داخلی ارز دیجیتال استخراج ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال