Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:51:03 GMT

بازی با یوونتوس بهترین فرصت برای جبران است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۶۳۳

بازی با یوونتوس بهترین فرصت برای جبران است

آندریاس کریستنسن، مدافع چلسی مدعی شد خیلی زود زمان جبران شکست مقابل منچسترسیتی فرا رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شرایطی در ابتدای هفته مقابل منچسترسیتی اولین شکست فصل خود را پذیرفت که نمایش خوبی نیز ارائه نداده و نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف قدرتمند خود ایجاد کند. حالا آبی های لندن این هفته در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان مهمان یوونتوس هستند و آندریاس کریستنسن از انگیزه بالای چلسی برای جبران شکست برابر سیتی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندریاس کریستنسن گفت: "دیدار مقابل یوونتوس فرصت خوبی برای واکنش نشان دادن به شکست مقابل منچسترسیتی است. قبول اولین باخت این فصل خوشحال کننده نیست، اما حالا بازی دیگری داریم که خیلی زود فرا رسیده و شب دشواری مقابل یوونتوس پیش رو ماست.

 

 

اما این مسابقه یک فرصت عالی برای بازگشت به شرایط مساعد است. باید نشان دهیم می توانیم همانطور که می خواهیم بازی کنیم و دوباره در موقعیت خوبی قرار بگیرد. بازی با یوونتوس یک دیدار سخت است، اما هیچ راهی بهتر از این برای ریکاوری وجود ندارد، پیروزی برابر یک تیم خوب دیگر پس از قبول شکست مقابل تیمی بزرگ.

 

در دیدار مقابل منچسترسیتی با شرایط خوبی وارد میدان شدیم، اما روز خوب سیتی بود و البته همیشه جدال با این تیم دشوار است. در نیمه اول عملکرد مناسبی نداشتیم و وقتی به شرایط خوب رسیدیم که دیگر خیلی دیر شده بود. به محض این که در نیمه اول به توپ می رسیدیم، واقعا هیچ گزینه ای نداشتیم.

 

از انرژی و خونسردی روی توپ برخوردار نبوده و هنگام مالکیت توپ مثل همیشه نبودیم. این نمایش ناامید کننده بود، اما ما منتظر بعدی هستیم. حالا باز هم می خواهیم سبک همیشگی خود را پیاده کرده و کار حریف را دشوار بسازیم."

چلسی آندرس کریستنسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مقابل منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید