Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه پنجم مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپو سلاح و مهمات قاچاقچیان زیر درختان لو رفت

فرمانده انتظامی کازرون گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند ۱۴ قبضه سلاح کمری جنگی از اعضای باند قاچاقچیان کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران انتظامی کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند دو نفر قاچاقچی با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و پس از ورود به کازرون در یکی از محلات این شهرستان زیر درختان دپو کرده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و سواری پژو پارس متعلق به اعضای باند قاچاقچان سلاح و مهمات که در آن اطراف بود را با اقدامات فنی و تخصصی توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه در پاکسازی از محل تردد قاچاقچیان ۱۴ قبضه سلاح کمری جنگی و یک هزار و ۲۵ عدد مهمات مربوطه که در زیر درختان دپو شده بود کشف شد، بیان کرد: در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه دستگیری سایر اعضای مرتبط با این باند با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

نوجوان ۱۴ ساله پول‌های پدر را به باد داد

رئیس پلیس فتا استان از کشف پرونده برداشت غیر‌مجاز از حساب بانکی شهروند شیرازی توسط پسر نوجوانش خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: با مراجعه مردی ۴۶ ساله به پلیس فتا مبنی بر اینکه حدود ۲ ماه است که طی چند مرحله از حساب وی مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال توسط شخص ناشناسی برداشت شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده، کارشناسان پلیس فتا مطلع شدند مبالغ بردتشت شده صرف خرید اکانت‌های بازی آنلاین شده است.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل برداشت که نوجوانی ۱۴ ساله و پسر شاکی بود را شناسایی و وی را به پلیس فتا احضار کنند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که با بدست آوردن مشخصات حساب بانکی پدرم مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال طی چند مرحله برداشت و صرف بازی‌های رایانه‌ای کردم، گفت: پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه والدین باید نظارت بیشتری در خصوص عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند، بیان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی بیان کرد: پلیس ارسنجان با در نظر گرفتن اولویت‌های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با هدف افزایش احساس امنیت عمومی شهروندان و همچنین به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در یک هفته گذشته اجرا کرد.

او افزود: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به جمع‌آوری و دستگیری ۱۶ نفر معتاد و خرده فروش و کشف ۲ کیلو ۷۵۰ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت و همچنین توقیف ۵۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در حوزه‌های مختلف جرایم را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

جمع آوری ۱۲۲ معتاد متجاهر در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته توسط مأموران انتظامی اجرا و در این خصوص ۱۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: مأموران انتظامی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح کلانشهر شیراز اجرا کردند.

او ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها مورد رضایت اهالی محل قرار گرفته و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشته است، افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت.

۱۱ میلیارد طلای مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد

فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۱ میلیارد ریال طلای مسروقه خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: در هفته اول شهریورماه امسال یک باب منزل متعلق به یکی از شهروندان در شهرستان لارستان مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و حدود ۱۱ میلیارد طلا از آنجا سرقت شد که با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، شناسایی سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: اکیپی از کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی و پس از یک ماه تلاش خستگی ناپذیر رد پای ۳ سارق سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به سرقت منزل اقرار کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد حدود یک کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: این سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مقادیر زیاد طلا خصوصاً اموال با ارزش در منزل، گفت: شهروندان در زمان مسافرت حتما جواهرات را در صندوق امانات نگهداری و در حد امکان منزل را مجهز به دوربین‌های مداربسته کنند.

پلمب خرده فروشی مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی فسا از شناسایی و پلمب یک واحد مسکونی که محل خرده فروشی مواد مخدر بود در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا، شناسایی و برخورد با خرده فروشان که دسترسی افراد به مواد مخدر را سهل‌تر می‌کنند به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این راستا ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، یک واحد منزل خالی از سکنه که صرفا برای فروش مواد مخدر استفاده می‌شد را در محله "کوی سلمان" شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی فسا به تعبیه دریچه‌ای روی درب ورودی جهت شناسایی مشتری توسط مالکین منزل اشاره کرد و گفت: در بازرسی از محل، ۶۸۶ بسته کوچک به میزان ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر و آماده فروش، یک دستگاه ترازوی توزین و یک دستگاه خودپرداز نیز کشف شد.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: افسران پلیس در این رابطه ۲ خرده فروش را دستگیر و منزل نیز با دستور مقام قضائی پلمب کردند.

دستگیری سارقان قطعات خودرو با ۲۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری دو سارق قطعات خودرو و کشف ۲۲ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی دو سارق شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان، ۲۲ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

پلیس پاسارگاد تویوتا حامل تریاک را توقیف کرد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از توقیف خودرو تویوتا هایلوکس و کشف ۵۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاسارگاد حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک خودرو تویوتا هایلوکس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۲ راس گوسفند قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۳۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد بیان کرد: روز گذشته ماموران یگان امداد زرین‌دشت حین کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها موفق شدند ۳۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زرین دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارقان در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از دستگیری سارق و کشف خودرو مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی اظهار داشت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو پراید مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به اینکه راننده و سرنشین دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس در طول شبانه روز با مجرمان و سارقان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی شهرستان خبر سلاح و مهمات دستور کار او ادامه طلای مسروقه میلیون ریال ۱۱ میلیارد مواد مخدر قرار گرفت فقره سرقت اجرای طرح موفق شدند خرده فروش جمع آوری زرین دشت پلیس فتا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن