Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@17:30:53 GMT

واکنش ایران به ادعاهای نفتالی بنت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۷۵۷

واکنش ایران به ادعاهای نفتالی بنت

فرارو- مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل در پیامی در توییتر به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. 

او در این پیام توییتری نوشت: «ایران هراسی در سازمان ملل به اوج خود رسید. سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران پر از دروغ بود. این رژیم در حالی که دارای صدها کلاهک هسته‌ای است در جایگاهی قرار ندارد که درباره برنامه صلح‌آمیز ما صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و سکوت وی درباره فلسطین نشان دهنده عزم برای سلب حقوق فلسطینیان است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل مدعی شد که ایران درصدد نابودی رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد بر منطقه مسلط شود و این کار را می‌خواهد با برنامه هسته‌ای خود به پیش ببرد.

او که رژیم متبوعش کشتار هزاران کودک و زن بی گناه فلسطینی را در پرونده دارد به طرح ادعاها و اتهاماتی علیه سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور کشورمان پرداخت.

بنت دولتش را در محاصره حزب‌الله، شبه‌ نظامیان شیعه و حماس خواند که به گفته وی هر سه مورد حمایت ایران و هدفشان نابودی این رژیم است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ایران را به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی از جمله عراق، لبنان، سوریه و یمن متهم کرد.

وی در ادامه با بیان این که ایران یک جهش بزرگ هسته ای در پیش گرفته است ، مدعی شد که ایران از تمام خطوط قرمز هسته ای عبور کرده است و حتی معاهدات آژانس را نقض می کند.

بنت گفت: برنامه هسته ای ایران به یک نقطه حساس و حیاتی رسیده است و صبر ما نیز به یک نقطه حیاتی رسیده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مجید تخت روانچی نفتالی بنت اسرائیل نخست وزیر رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی