Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از میدل ایست مانیتور، حزب کارگر انگلیس امروز (دوشنبه) به لایحه‌ای که رژیم صهیونیستی را مرتکب جنایات آپارتایدی می‌داند، رای مثبت داد.

بنابر نوشته این پایگاه خبری، «حزب کارگر انگلیس اولین حزب اصلی یکی کشور است که در اروپا، چنین سیاستی اتخاذ کرده و اسرائیل را متهم به جنایات نژادپرستانه می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رای مثبت به این لایحه موجب می‌شود انگلیس تحریم‌هایی را بر رژیم اشغالگر اعمال کند، از جمله این تحریم‌ها، توقف تجارت اسلحه میان انگلیس با رژیم صهیونیستی و شهرک‌های غیرقانونی این رژیم عنوان شده است.

این حزب در بیانیه‌ای که در این باره منتشر کرد با اشاره به گزارش‌های مکرر حقوق بشر سازمان ملل متحد، روند کنونی پیش گرفته شده در سرزمین‌های اشغالی را محکوم دانست و افزود: «دو گزارش آخر حقوق بشر نشان می‌دهد فعالیت‌های اخیر اسرائیل علیه فلسطین جنایاتی نژادگرایانه محسوب شده و به شدت افزایش یافته‌اند.»

حزب کارگر انگلیس همچنین از تحقیقاتی استقبال کرد که از سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) درباره جنایات علیه بشریتِ رژیم اشغالگر از سوی سازمان‌های مختلف انجام شده است.

در بخشی از بیانیه این حزب که اعضای حزب کارگر در آن خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شده‌اند، آمده است: «به دلیل تداوم اقدامات اسرائیل باید کاری انجام دهیم، حزب کارگر باید تعهد خود در اصول اخلاقی را در تجارت با اسرائیل در نظر بگیرد.»

این در حالی است که تیرماه سال جاری سازمان دیده‌بان حقوق بشر استفاده رژیم صهیونیستی از پهپاد‌ها و ربات‌های قاتل را محکوم و به کار بردن آن‌ها را اقداماتی تروریستی عنوان کرد.

رژیم صهیونیستی از پهپاد‌هایی استفاده می‌کند که کاملاً توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، با اطلاعات ماهواره ها، سایر هواپیما‌های شناسایی بدون سرنشین، وسایل نقلیه هوایی و اطلاعات جمع آوری شده از سوی واحد‌های زمینی تغذیه می‌شوند و نیاز به مداخله انسانی در عملیات جنگی ندارند.

سازمان دیدبان حقوق بشر کارزاری را علیه این سلاح‌های کاملاً خودکار آغاز کرده است و آن‌ها را "ربات‌های قاتل" می‌نامد. هدف این کارزار دیدبان حقوق بشر متوقف کردن ربات‌های قاتل رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکاست که در تولید و استفاده از سلاح‌های کاملا خودکار نقشی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب کارگر انگلیس جنایات اسرائیل رژیم صهیونیستی تحولات فلسطین حزب کارگر انگلیس رژیم صهیونیستی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی