Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اطلاعات اسکاتلندیارد، قاتل «آرتور سیمپسون کنت» 48 ساله پس از قتل بلیک زن هنرپیشه و 2 فرزند کوچکش زکریا و آمون به کشور غنا فرار کرده است.

بنابر گزارش‌های پلیس قاتل در تفرجگاه ساحلی در غنا خود را پنهان کرده و پلیس اسکاتلندیارد با همکاری پلیس غنا توانسته وی را شناسایی و دستگیر کند.

مدارک پلیس نشان می‌دهد آرتور با بلیک در یک کافه در لندن آشنا شده و به وی ابراز علاقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج پس از مدت زمان کوتاهی از آشنایی نامزد کرده بودند اما آرتور معتاد و تحت تأثیر حشیش بوده است.

پلیس می‌گوید از این قاتل مقداری پول نقد نیز که همراهش بوده ضبط کرده است. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد بلیک 43 ساله به بیماری نورون حرکتی دچار بوده که نخاع و مغزش را تحت تأثیر خود قرار داده و قبل از مرگ بسیار ضعیف بوده و قاتل براحتی می‌توانسته به وی و کودکانش صدمه بزند.

آرتور پس از دستگیری ادعا کرده برای خرید زمین به غنا برگشته و از قتل نامزدش بی‌خبر است. وی در طول نخستین بازجویی ادعای بی‌گناهی کرده است اما پلیس اسکاتلندیارد بیان کرد مدارکی در دست دارد که نشان می‌دهد این مرد جنایتکار بوده و هنرپیشه انگلیسی را به قتل رسانده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث پلیس اسکاتلندیارد زن انگلیسی غنا هنرپیشه انگلیسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما مهدی قائدی و همسرش مهدی قائدی فوتبال مهدی قائدی بهاره رهنما بازیگر ایرانی بازار آزاد عکس دنیا جهانبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند