Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، پلیس کنیا روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که در اثر برخورد خودروی حاملِ اعضای گروهک تروریستی الشباب با یک بمب دست ساز و کنار جاده‌ای، دست کم ۱۵ تن از این تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

گفته می‌شود که بمب کنار جاده‌ای مذکور ساخت همین گروهک تروریستی بوده است که پیش‌تر در بخش لامو در نزدیکی مرز سومالی در زمین کاشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروهای دفاعی کنیا با تأیید خبر این انفجار نزد رسانه‌های محلی تأکید کرد که این انفجار صبح یکشنبه میان «سری را» و «راس کیامبونی» در نزدیکی «ایشاکانی» به وقوع پیوسته است.

گفتنی است، تروریست‌های الشباب مدتهاست که با استفاده از بمب‌های دست ساز و کنار جاده‌ای خود نیروهای امنیتی کنیا را که در جاده‌های مهم در مرز این کشور با سومالی در حال گشت زنی هستند، هدف حمله‌های تروریستی خود قرار می‌دهند؛ به طوری که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۰ نیروی نظامی کنیا در اثر انفجار این بمب‌های کنار جاده‌ای در مناطق مرزی جان خود را از دست دادند.

کد خبر 5314995

منبع: مهر

کلیدواژه: کنیا سومالی گروه تروریستی الشباب بمب کنار جاده ای ایالات متحده امریکا افغانستان رژیم صهیونیستی عراق طالبان روسیه سوریه مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان فلسطین ایران انگلیس ترکیه سرگئی لاوروف کنار جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان

به گزارش جام جم آنلاین، امروز یکشنبه ارتش عربستان سعودی برخی مناطق مرزی در استان «صعده» یمن را هدف قرار داده است.

خبرنگار المسیره گزارش داد که طی ساعات گذشته منطقه مرزی «شدا» در استان صعده یمن از سوی ارتش عربستان هدف قرار گرفته است.

همچنین خبرنگار المسیره اعلام کرد که این منطقه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و آتش مستقیم آن به سوی شهروندان یمنی و دارایی‌های آن‌ها قرار گرفته است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، در پی حملات ساعات گذشته عربستان به منطقه مرزی شدا، ۱۰ شهروند یمنی زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یمنی، روستاهای مرزی یمن هر روزه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان و تیراندازی نظامیان سعودی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر