Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بافتیمبی گومیس مهاجم اول تیم الهلال عربستان با یک بیماری نادر دست و پنجه نرم می کند. این مهاجم ۳۶ ساله که سابقه بازی در تیم ملی فرانسه را دارد و ۳ گل ملی هم به نام خود ثبت کرده است با یک بیماری نادر به نام حمله وازوواگال دست و پنجه نرم می کند. برهمین اساس گاهی با حملاتی عصبی مواجه شده و غش می کند! این حمله بر اثر تحریک عصب واگ ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکانیسم مرکزی مغزمنجر به از دست دادن هوشیاری و در نتیجه غش کردن می شود. اولین بار این اتفاق دراردوی تیم ملی فرانسه اتفاق افتاد. بعدها در بازی مقابل تاتنهام دوباره این اتفاق افتاد و سریال بیهوشی در گالاتاسرای ادامه پیدا کرد. ازقضا در الهلال هم این حملات عصبی تکرار شده است. مردادماه سال گذشته گومیس ستاره باشگاه الهلال در جریان یک بازی این تیم نقش زمین شده و بیهوش شد تا همه حاضرین در ورزشگاه را به وحشت بیندازد. او در ادامه به هوش آمد و بازی را به پایان برد.

در دقیقه ۱۳ بازی الهلال بعد از ارسال یک کرنر گومیس ۳۵ ساله درحالیکه صورتش کمی رنگ پریده به نظر می رسید به سمت محوطه جریمه نزدیک شد اما ناگهان دستهایش را به کمر زده و به زمین افتاد.

بازیکنان الهلال به سرعت به دور این مهاجم خود حلقه زدند و نگرانی در چهره هایشان موج می زد. مسئولین پزشکی ورزشگاه هم به سرعت با برانکارد وارد زمین شدند تا با او رسیدگی کنند. اما با گذشت چند ثانیه گومیس به هوش آمد و حتی توانست روی پاهایش بایستد و به کنار خط طولی زمین آمده و درخواست ورود به زمین را داشته باشد. جالب اینجا است که گومیس تا پایان بازی به حضور در زمین ادامه داد.

اکنون با وجود این بیماری باید دید گومیس که سابقه گلزنی به استقلال در دیدار اخیر این دو تیم را دارد شرایط بازی در دیدار پرسپولیس و الهلال را خواهد داشت یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال پرسپولیس الهلال بافتیمبی گومیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم