Web Analytics Made Easy - Statcounter

قمر شهریاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در بازدید از اصناف زاهدان که با همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بوده برای ۹ هزار واحد صنفی اخطار صادر شده است.

وی افزود: ۸۰۰ واحد صنفی متخلف نیز طی بازدیدهای گوناگون به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دستگاه‌های مربوطه پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایرنا طرح سرلشکر شهید سلیمانی در زمینه‌های بیماریابی، حمایت و واکسیناسیون گروه‌های مختلف مردمی اقدامات لازم و موثر را در پیک‌های گوناگون کرونا در کشور انجام داد.

اجرای طرح شهید سلیمانی در مواجهه با کرونا با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی یک طرح مردم پایه است که قطع زنجیره ویروس را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیستان و بلوچستان زاهدان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافته است.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته،رژیم اشغالگر چهار کشتار علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

البته هنوز هزاران نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند. دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای نزدیک به 10هزار شهروند فلسطینی همچنان زیر آوار است و با فرا رسیدن فصل گرم سال باعث شیوع بیماریهای واگیردار می شوند.

 

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس