Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:50:59 GMT

ناگفته‌های اسیری که طعم آزادی را دو بار چشید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۸۵۷۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق غیبی رزمنده دلاور با مجروح شدن از ۴ ناحیه، تا یک قدمی مرگ رفته است و از لحظه‌ای یاد می‌کند که نیروهای رژیم بعثی عراق، قصد داشتند او را اعدام کنند اما تقدیر خداوند بر این نبود.

حاج محمد از شکنجه‌های نیروهای عراقی در اردوگاه موصل می‌گوید که اسرا به چشم یک پذیرایی می‌دیدند و هنگام بازگشت از شکنجه با همدیگر شوخی می‌کردند که چند تا خوردی؟

این رزمنده دلاور بعد از گذشت یک سال از حضور صلیب سرخ در اردوگاه، خانواده خود را از زنده بودن خود مطلع کرده و سال‌های سال در حسرت دیدار با مادر بی قرارش به انتظار نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5314911

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی تبادل اسرا دوران دفاع مقدس اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها ایلام علامه حسن زاده آملی آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل