Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کاشان از فوت چهار نفر و مصدوم شدن سه نفر بر اثر تصادف در محور قم - کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به تصادف یک دستگاه کامیونت با تریلی در محور قم – کاشان اظهار داشت: این حادثه که بامداد امروز اتفاق افتاد با اعلام این حادثه به جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان از سوی مرکز 115 شهرستان کاشان عوامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله دو خودرو عملیاتی پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این خودروهای عملیاتی در قالب تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه واقع در کیلومتر 55 آزادراه قم کاشان اعزام شدند و هلال احمر کاشان در زمینه آزادسازی عنلیات نجات را آغاز کرد.

تصادف زنجیره‌ای 20خودرو در جاده نیشابور- سبزوار + عکسواژگونی پژو 206 پس از تصادف شدید با 3 خودرو + تصاویرجاده‌های ساوه همچنان "جان" می‌گیرد/ 5کشته در تصادف اتوبان ساوه ـ بوئین‌زهرا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه متأسفانه این حادثه تلخ چهار فوتی در بر داشت، ابراز داشت: در این حادثه سه نفر نیز مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس 115 شهرستان کاشان به مراکز درمانی منتقل شده تا اقدامات درمانی آنان در آن مراکز پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های هلال احمر شهرستان کاشان با استفاده از تجهیزات فنی مصدومان این حادثه دلخراش را از خودرو رهاسازی کردند، گفت: تثبیت صحنه و‌ خودروهای حادثه دیده،‌ نوردهی محیط و همچنین کنترل ترافیک محور نیز بر عهده تیم‌های هلال احمر بود و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم