Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سعودی و اماراتی و مصری رزمایش مشترک هرکول۲۱ در یونان را به پایان رساندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الخلیج آنلاین،گروهی از نیروهای ویژه سعودی ، اماراتی و مصری تمرین مشترک «هرکول -21» را که طی چند روز با حضور نیروهای ویژه یونانی در منطقه« پیرائوس» یونان انجام شد، تکمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین رزمایش مشترک است که توسط نیروهای چهار کشور انجام می‌شود. این رزمایش شامل فعالیت‌ها و تمرین‌های زیادی در زمینه مبارزه با تروریسم بود.

نیروهای شرکت کننده در این رزمایش همچنین در زمینه انجام عملیات رزمی مشترک ، آموزش جنگ در فضاهای ساختمانی و باز و نجات گروگان‌ها آموزش دیده‌اند.

این رزمایش همچنین شاهد آموزش انتقال پزشکی و عملیات سریع بود و گروه‌های چترباز اجرای عملیات هلی‌برن و فرود در دریا و حمله را تمرین کردند.

هدف از این رزمایش، تقویت همکاری مشترک این کشور، تبادل تجربیات و ارتقای سطح آمادگی رزمی برای مقابله با چالش‌های منطقه‌ای عنوان شده است.

ورشکستگی صنعت نظامی عربستانافشای گام‌های تدریجی عربستان برای سازش با صهیونیست‌ها

هفته گذشته نیروهایی از چتربازان و نیروهای امنیتی ویژه نیروهای زمینی عربستان وارد یونان شدند تا در رزمایش چهار جانبه شرکت کنند.

در ابتدای ماه جاری نیز عربستان، امارات و کویت در رزمایش «النجم الساطع 2021» در مصر شرکت کردند. این رزمایش با حضور مصر، عربستان، آمریکا، انگلیس، یونان، اردن، پاکستان، قبرس و 13 کشور دیگر به عنوان ناظر از جمله کویت و امارات انجام شد.

اخیرا نیز رئیس ستاد ارتش یونان اعلام کرد کشورش همزمان با خارج شدن سامانه‌های موشکی، تجهیزات و سربازان آمریکا از ریاض، یک سامانه موشکی پاتریوت به عربستان سعودی ارسال کرده است.

این در حالی است که عربستان سعودی در ماههای اخیر زیر بار حملات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن قرار داشته و هرگز نتوانسته است با سامانه‌های دفاعی خود مانع از این حملات گسترده شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ

تین نیوز

با توجه به گمانه هایی مبنی بر ایمن بودن کشتی های چینی از تهدیدهای جنبش انصارالله یمن، خط کشتیرانی امارات (ESL) ترجیح داده است تا با همکاری چین، یک خط کشتیرانی بین خاور دور و دریای سرخ راه اندازی کند. این سرویس که تحت عنوان China Red Sea Connector (CRC) نامیده می شود، خدمات خود را با سه کشتی به ظرفیت ۱۹۰۰ تا ۲۷۰۰ TEU  آغاز خواهد کرد  و بنادر چین را به دریای سرخ متصل می کند. این سرویس بنادر نینگبو، نانشا، چیوان، پورت کلانگ، جده را در مسیر خود به یکدیگر متصل خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد