Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفر پور مدیر اجرایی همایش بین المللی شمس و مولانا در گفتگو با ‏خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: هفتمین همایش علمی و فرهنگی و بین ‏المللی شمس و مولانا در خوی از فردا به مناسبت روز بزرگداشت شمس در خوی آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: در این رویداد علمی بین المللی که به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد، ۱۲ نفر از اساتید برجسته کشورمان ایران و ۱۱ ‏نفر از اساتید و پژوهشگران کشور‌های فرانسه، آمریکا، اسپانیا، ترکیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنگلادش و لبنان سخنرانی و مقالات خود را در حوزه ‏های ادبی و عرفانی و معرفتی در خصوص شمس و مولانا ارائه خواهند نمود‎. ‎

جعفر پور ادامه داد: سخنرانی‌های علمی هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا در بستر مجازی به نشانی ‏https://meeting.atu.ac.ir/ch/shams ‎‏ روز‌های ۱۰ تا ۱۲ مهرماه هر روز از ساعت ۱۷/۳۰ تا ۲۱/۳۰ برگزار می‌شود ‏و و ضمن آن سخنرانان داخلی و خارجی جدیدترین پژوهش‌ها و مقالات خودرا با موضوع شمس و مولانا ارائه خواهند کرد که ‏علاقمندان می‌توانند با وارد شدن به پیوند همایش از برنامه‌های این رویداد بین المللی استفاده نمایند‎. ‎

مدیر اجرایی همایش بین المللی شمس و مولانا ‏ ادامه داد: برنامه حضوری بزرگداشت عارف بزرگ قرن هفتم هجری شمس ‏تبریزی نیز هفتم مهرماه، با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و با حضور حداقلی علاقمندان و جمعی از مسولان ‏کشوری و منطقه‌ای در مجتمع فرهنگی و هنری خوی برگزار خواهد شد‎. ‎

جعفر پور رونمایی از کتاب مجموعه مقالات ششمین همایش بین المللی شمس و مولانا و رونمایی از پروژه موزه شمس تبریزی ‏به صورت مجازی و حقیقی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی و موسسه ایکوم از ‏دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد که به دلیل شرایط کرونایی شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور حداقلی ‏دوستداران شمس و مولانا خواهد بود‎. ‎

گفتنی است پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه علامه طباطبایی، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، خانه ‏اندیشمندان علوم انسانی ایران، موسسه نگارستان اندیشه و ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ‏ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی با شهرداری و شورای اسلامی شهر و تولیت شمس تبریزی در برگزاری ‏این همایش بین المللی همکاری دارند. ‏

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شمس تبریزی خوی ارومیه مولانا آذربایجان غربی همایش بین المللی شمس و مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیام این دوره از همایش ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، اهمیت و نقش محوری آزمایشگاه تشخیص پزشکی در بهداشت عمومی و مراقبت از بیمار و همچنین ارائه جدیدترین دستاوردها در شناخت ، تشخیص و پیشگیری بیماری ها از جمله سرطان ها – بیماریهای مادرزادی و بیماری های واگیر است.

این همایش با حضور مسئولان فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و طب آزمایشگاهی (IFCC)، فدراسیون آسیا اقیانوسیه بیوشمی بالینی و طب آزمایشگاه (APFCB) و فدراسیون اروپایی طب آزمایشگاهی (EFLM) به همراه مراکز علمی و دانشگاهی کشور و با حضور مهمانان و سخنرانان و اساتید برتر جهانی برگزار شده است.

در کنار این همایش چهار روزه، نمایشگاه بزرگ امکانات و دستاوردهای آزمایشگاهی تشخیص پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، آزمایشگاه های مرجع سلامت، پژوهشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و انجمن های علمی تخصصی کشور برگزار شده است.

در این همایش با رویکرد آزمایشگاه های تشخیص پزشکی آینده هوشمند، مبتنی بر شواهد و پاسخگو، جایگاه آزمایشگاه های پزشکی در سیاست گذاری سلامت، نقش هوش مصنوعی نسل جدید در ارتقای کیفیت و مدیریت آزمایشگاه های پزشکی، ملزومات توسعه پایدار نظام مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی و داده های بزرگ و همچنین آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه های مختلف علوم آزمایشگاه پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود