Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الخلیج آنلاین، خلیفه شاهین المرر، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در سخنرانی خود در هفتاد ‌وششمین نشست مجمع عمومی سازمان تاکید کرد که تلاش های برای حل درگیری های منطقه تنها در صورت توقف دخالت های خارجی در امور کشورهای عربی به ویژه سوریه،یمن، لیبی و عراق موفقیت آمیز خواهد بود.

وی در بخشی از سخنرانی خود با طرح ادعای اشغال جزایر سه گانه تنب کوچک و تنب بزرگ و ابوموسی از سوی ایران گفت: از ایران می خواهیم که از طریق راه حل مسالمت آمیز و مذاکرات مستقیم و یا پناه بردن به دادگاه بین المللی به اشغال جزایر سه گانه پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران: جزایر سه‌گانه بخش جدایی ناپذیر خاک ایران بوده و هر ادعای خلاف آن رد می‌شود

هیات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعاهای بی اساس نماینده امارات متحده عربی علیه تمامیت ارضی کشورمان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، متن پاسخ هیات جمهوری اسلامی ایران به اظهارات نماینده امارات  بدین شرح است: مایلم به ادعاهای بی اساس نماینده امارات متحده عربی علیه تمامیت ارضی کشورم در ارتباط با جزایر ایرانی ابو موسی، تنب کوچک و تنب بزرگ پاسخ دهم. جمهوری اسلامی ایران موضع ثابت و اصولی خود را تکرار می کند که وجود چنین اختلافی بین ایران و امارات را به رسمیت نمی شناسد. این سه جزیره بخش جدایی ناپذیر خاک ایران بوده اند و هر گونه ادعای خلاف آن بطور قاطع رد می شود.

با این وجود، و برای نشان دادن نهایت احترام خویش به اصل حسن همجواری، ایران همواره آمادگی خود را برای گفتگوی دوجانبه با امارات با هدف از بین بردن هر گونه سوء تفاهمی که ممکن است از طرف امارات بر سر جزیره ابو موسی وجود داشته باشد، اعلام کرده است.

همچنین بایستی به نماینده امارات متحده عربی یادآوری شود که عبارت صحیح"خلیج فارس" از 500 سال پیش از  میلاد مسیح  برای اشاره به پهنه آبی  واقع در بین شبه جزیره عربستان و فلات ایران  بکار برده می شده  و این نام آن  تا ابد همین خواهد ماند./ ایسنا

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر اماراتی جزایر سه گانه ایرانی نماینده امارات جزایر سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی