Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد، اجرای بهینه شعار سال(تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها)، حمایت از واحدهای دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد و شتاب بخشیدن به استقرار فرایند استاندارد سازی واحدهای متقاضی پروانه نشان استاندارد و سپس واحدهای فاقد نشان استاندار معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مددی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: اطلاعات واحدهایی که متقاضی پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند برای قرار گرفتن در یک فضای رقابتی در بین محصولات با کیفیت که استاندارد سازی را سرلوحه خود قرار داده‌اند طبق آخرین مصوبه کمیته علائم، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این اقدام در دستور کار اداره استاندارد قرار گرفته و به دنبال این هستیم که بتوانیم به واحدهای تولیدی که در بحث استاندارد سازی و ارتقای کیفیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان دغدغه‌مند هستند و با جدیت فعالیت می‌کنند، کمک کنیم.

مددی تصریح کرد: برای آگاهی عمومی همشهریان نسبت به نشان استاندارد و بحث کیفیت در کالاهای تولیدی، آمار کمیته علائم به صورت هفتگی مطرح می‌شود و این اقدام می‌تواند به نقش بستن و اهمیت مفهوم استاندارد در افکار عمومی موثر باشد.

این مقام مسئول افزود: بنابراین هر هفته اسامی واحدهایی که موفق به اخذ پروانه نشان استاندارد شده‌اند و واحدهایی که الزامات استاندارد سازی را رعایت نکرده‌اند و پروانه آنها ابطال یا تعلیق شده است را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

مدیر کل استاندارد استان همدان در ادامه مطرح کرد: در ابتدای این اقدام، آمار واحدهای بتن آماده دارای نشان استاندارد استان همدان که وضعیت پروانه استاندارد آنها دارای اعتبار است را معرفی می‌کنیم که عبارتند از: واحد تولیدی الماس بتن غرب(همدان)، شرکت تعاونی ماهان بتن رستمی(فامنین)، مهراز بتن الوند(همدان)، امیر اسلامیه( ناب بتن /همدان)، علیرضا قره‌باغی(سبحانی پور، بتن آماده کوثر همدان)، علیرضا غفوریان(ایمن بتن توانپای/ همدان)، عمران بتن اکباتان(همدان)، پارس بتن الوند(همدان)، سید جواد حسینی(رزن)، طوفان راه(همدان)، صنایع تولیدی عماد بتن قروه(کبودرآهنگ)، هادی سبزواری(رزن بتن مهدوی)، ایلیا بتن پایدار افلاک(بهار)، بتن لاریز غرب(بتن روزبهانی، ملایر)، بهروز محمودی(بنیان بتن کبودر آهنگ)، حسن رشیدی(تویسرکان)، رضا سلطان محمدی(پیشداد/بهار)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانداردسازی بتن واحد تولیدی استاندارد استان همدان نشان استاندارد استاندارد سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی