Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان 14 رأی مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد که این آرا به شرح زیر است:

در شکایت بهروز نوروزی‌فرد از باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت طلب 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی، رأی محکومیت باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 190 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شکایت محمد فرامرزی از باشگاه علم و ادب تبریز در مطالبه 190 میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

علیرضا عبداله‌زاده نیز در شکایتی از باشگاه علم و ادب تبریز، مطالبه 175 میلیون ریالی را ارائه کرد که رأی کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه مورد شکایت صادر شد.

صدور جدیدترین آرای کمیته وضعیت؛ نفت مسجدسلیمان و چوکا محکوم شدند

شکایت علیرضا حضرتی از باشگاه علم و ادب تبریز نیز بابت مطالبه 120 میلیون ریال، به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ به همراه هزینه دادرسی ختم شد.

صابر خوش‌نما از باشگاه شهید منصوری قرچک مطالبه 350 میلیونی را در قالب شکاتی به کمیته وضعیت بازیکنان ارائه کرد که رأی نهایی به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی صادر شد.

در شکایت صائب محبی از باشگاه رایکای بابل بابت طلب 300 میلیون ریالی، رأی محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.

شکایت مجید حبیبیون از باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مطالبه 80 میلیون ریالی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان نسبت به شکایت شاکی قرار عدم استماع صادر کرد.

شکایت مصطفی عزیزی از باشگاه استقلال تهران بابت مطالبه 150 میلیون ریالی منجر به صدور رأی محکومیت باشگاه در پرداخت 250 میلیون ریالی و هزینه دادرسی شد.

محکومیت فکری در کمیته استیناف تأیید شد

سید مصطفی رشیدایی نیز شکایتی جهت مطالبه 150 میلیون ریال از باشگاه استقلال را تقدیم کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ، به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

حسین مجلی شنایی شکایت خود را از باشگاه مس کرمان بابت مطالبه وجه 2 میلیارد ریالی ثبت کرد که به صدور رأی محکومیت باشگاه در پرداخت یک میلیارد و 600 میلیون ریال و هزینه دادرسی منجر شد.

محمدعلی نوروزی از باشگاه چوکای تالشان بابت مطالبه 300 میلیون ریالی شکایت کرد که رأی نهایی پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه است.

در شکایت برزو کیان از میثم دورقی بابت مطالبه یک میلیارد و 30 میلیون ریال، شکایت کیان مردود اعلام شد.

باشگاه شهرداری آستارا در قالب شکایتی از آرش افشین و باشگاه خیبر خرم‌آباد، خواهان ابطال قرارداد شد که کمیته وضعیت بازیکنان، این شکایت را به دلیل غیر منجز بودن خواسته قرار، رد دعوای خواهان را صادر کرد.

در پرونده شکایت علی خماند از میلاد شیخ فخرالدینی بابت مطالبه خسارت به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال، کمیته وضعیت بازیکنان رأی به محکومیت فخرالدینی به پرداخت 180 میلیون ریال معادل 2 درصد از قرارداد منعقده بابت فصل فوتبالی 98-97 و پرداخت هزینه دادرسی صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرداری آستارا چوکا تالش نفت مسجدسلیمان استقلال تیم فوتبال شهرداری آستارا چوکا تالش نفت مسجدسلیمان استقلال محکومیت باشگاه در پرداخت کمیته وضعیت بازیکنان رأی محکومیت باشگاه هزینه دادرسی صادر باشگاه به پرداخت پرداخت این مبلغ نفت مسجدسلیمان هزینه دادرسی میلیون ریالی بابت مطالبه میلیون ریال محکوم شد صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه شهرداری به مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد تا هیچ کس آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین درباره لایحه شهرداری مبنی بر مجوز ساخت در اراضی قولنامه‌ای با کاربری‌های عمومی در اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: اگر شعارمان بر مبنای عدالت در توسعه خدمات شهری است باید کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز را در تمام نقاط شهری با اولویت نواحی کمتر برخوردار ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد انسان‌محوری و عدالت خدمات‌شهری دو نکته مهمی است که در بودجه امسال بر آن تأکید داشتیم و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: می‌توانیم امتیازاتی برای زمین‌هایی که کاربری عمومی دارند در نظر بگیریم و با مالکان آن‌ها توافقاتی را داشته باشیم تا مالکان به حق خود برسند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با آزاد شدن بعضی زمین‌ها سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در این منطقه تأمین و حفظ شود، با این رویکرد می‌توان نسبت به تأمین منابع زمین با کاربری‌های عمومی مورد نیاز در مناطق مشابه از جمله شهرک مهدیه و نواحی منفصل پاسخگو بود.

اشدری بر لزوم توجه مدیریت شهری به موضوع مناسب‌سازی و توجه به حضور بی‌دغدغه افراد توان‌خواه در شهر تأکید کرد و ادامه داد: به‌رغم تمام تذکرات اعضای شورا پیرامون این موضوع مهم توجه جدی به آن نمی‌شود و پیشنهادات عملیاتی مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی که پس از بازدید میدانی برای رفع موانع ارائه می‌شود در بیشتر موارد محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در یکی از جلسات صحن شورا مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی حضور داشته باشد تا موارد و پیشنهادات را از زبان وی بشنویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به اجرای مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد، هیچ کس آسیب نبیند و رفاه حال و امنیت آسیب‌مندان لحاظ شود.

اشدری با تأکید بر لزوم حضور مستمر شهردار قزوین در جلسات صحن شورا ادامه داد: حضور شهردار قزوین سبب خواهد شد تا مطالبات ضروری مردم سریع‌تر و مؤثرتر محقق شود و این موضوعی است که در دوره شهرداران قبل اتفاق می‌افتاد و برای شهروندان اثربخش و ملموس بود.

کد خبر 751373

دیگر خبرها

  • طاهرخانی مهارنشدنی برای صعود خیبر
  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد، اما ریالی پرداخت نشد
  • بیش از ۱.۳ میلیون تن گندم خریداری شد اما ریالی پرداخت نشد
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد