Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آینده ایلام باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را بشناسد، توان خلق ثروت داشته باشد، ایده‌محور باشد و علاوه بر این، فهم بالایی در سیاست بین‌الملل داشته باشد تا بتواند دیپلماسی همسایگی مدنظر نظام را از ایلام شروع کند.

«سارا فلاحی» در دیدار با اعضای شوراهای شهر صالح‌‍آباد و ۱۳ روستای این بخش، اظهار کرد: علاوه بر خاص‌گرایی، مشکل دیگر در استان ایلام فقدان توان مدیریت ثروت‌ها و داشته‌های ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه ما باید به مقوله مدیریت و شاخص های مدیریتی تغییر کند و مدیران باید مبتنی بر توانمندی و شایستگی و ضریب نخبگی در ابعاد مختلف انتخاب شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در مورد ویژگی‌های مدیر ارشد استان، گفت: استاندار یک مدیر مهم و استراتژیک است و  به‌واسطه پتانسیل‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این استان، به شکل مضاعف مهم است و نباید این جایگاه را به حدی تقلیل دهیم که هر کس بدون دانش و تجربه و توانمندی احساس کند که می‌تواند استاندار ایلام شود.

وی تصریح کرد: استاندار آینده ایلام باید توانمندی بالایی داشته باشد و ملاک انتخابش خاص‌گرایی سیاسی و قبیله‌ای نباشد بلکه باید فردی دارای قابلیت، مقبولیت و فهم در امور سیاسی، عمرانی و توسعه‌ای باشد، رزومه اجرایی قابل قبولی داشته باشد چرا که ایلام دیگر محلی برای رزومه‌سازی افراد نیست.

نماینده مردم استان ایلام افزود: استاندار آینده ایلام باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را بشناسد، توان خلق ثروت داشته باشد، ایده‌محور باشد و علاوه بر این، فهم بالایی در سیاست بین‌الملل داشته باشد تا بتواند دیپلماسی همسایگی مدنظر نظام را از ایلام شروع کند.

فلاحی تأکید کرد: او باید مستقل باشد و وامدار هیچ شخص و گروهی نباشد و توان ریسک و خطرپذیری برای عبور استان از موانع توسعه را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ایلام سارا فلاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

یازدهم اردیبهشت ماه یادآور روزی بزرگ برای نقش‌آفرینان در اقتصاد کشور است. روز کارگر فرصت مغتنمی است تا از تلاش های صادقانه و اثرگذار کارگرانی تقدیر کنیم که نقش مهمی در اقتصاد و تولید کشور دارند.

بدون شک شکوفایی و اقتصاد هر کشوری به عوامل متعددی وابسته است که یکی از مهم ترین این عناصر، کارگران ساعی و زحمت کشی هستند که ستون فقرات واحدهای تولیدی را تشکیل می دهند و چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست های توانمند آنها می چرخد. افراد صبوری که با وجود سختی های فراوان کاری، دل در گرو رشد و آبادانی کشور دارند و از جان و دل در این راه می کوشند.

بانک رفاه کارگران نیز که به نام این قشر پرتلاش مزین است، افتخار خدمت رسانی به آنها را دارد و همواره تلاش می کند به کارگران شریف کشورمان و واحدهای تولیدی کشور خدمات مطلوب و با کیفیتی ارائه دهد.  

این روز فرخنده را خدمت کارگران محترم کشورمان و همه فعالان حوزه کار و تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند سبحان سلامتی، شادکامی و موفقیت های روز افزون آنها را خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴