Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:01:51 GMT

زمان سفر تیم ملی کره جنوبی به تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۰۳۸

زمان سفر کاروان تیم ملی کره جنوبی به تهران برای بازی با ایران مشخص شد

به گزارش طرفداری، تیم ملی کره جنوبی 15 مهرماه در تهران مهمان تیم ملی ایران است.

رسانه های کره امروز از زمان آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور خبر دادند. طبق اعلام رسانه های این کشور تیم ملی این کشور قرار است از تاریخ 12 مهر در مرکز پاجوگرد اردو بزنند تا خود برای دیدار با سوریه و ایران آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کره جنوبی در تاریخ 15 مهر در دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی میزبان سوریه است. کاروان تیم ملی کره قرار است دو روز بعد از این بازی یعنی 17 مهر راهی تهران شود تا خود برای دیدار با تیم ملی ایران در تاریخ 20 مهر در ورزشگاه آزادی آماده کنند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتیاق و احتیاط، در مورد کورتوا همه چیز به این دو کلمه برمی‌گردد. ریکاوری کورتوا به‌طرز چشم‌گیری در حال پیشرفت است.

کورتوا قبل از شروع فصل دچار مصدومیت صلیبی شد ولی بسیار زودتر از انتظارها توانست ریکاوری کند. همه چیز مهیا بود او قبل از فیفا دی ماه مارس به میادین برگردد ولی دچار مصدومیت جدیدی شد که البته جدی نبود.

کورتوا یک هفته است که دوباره به تمرینات برگشته و بدون مشکل کار کرده است. شرایط او به قدری بهبود یافته که حالا می‌تواند دوباره به دروازه برگردد. خودش دیروز گفت عجله‌ای ندارد چون لونین در این مدت عالی کار کرده ولی با تایید کارلو آنچلوتی، گلر بلژیکی در بازی خانگی مقابل کادیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید شنبه 15 اردیبهشت از هفته 34 لالیگا میزبان کادیز است و امروز کارلتو گفت که انتظار دارد در آن بازی کورتوا برای اولین‌بار در فصل جاری به میدان برود. بازگشت بهترین گلر جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت، بهترین خبر ممکن برای رئالی‌هاست اما بدون شکل گلر اصلی رئال در دو بازی بزرگ برابر بایرن و فینال احتمالی لیگ قهرمانان، لونین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد