Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر رضایی منش مدیر عامل شرکت لعابیران با اعلام خبر رشد ٢٢٣ درصدی تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل و رشد٨٧ درصدی مبلغ درآمد عملیاتی ناشی از فروش داخلی نسبت به دوره مشابه پارسال، بیان داشت: شرکت لعابیران با پشتکار، تصمیمات مناسب و تکیه بر دانش و توانمندی‌های نیرو‌های شرکت، موفق به تولید ١٠٠٨ تن محصول در ماه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: میزان تولید شهریور ماه نسبت به مرداد ماه ۲۴ درصد رشد یافته است.

بنا به گفته رضایی منش، میزان تولید محصولات شرکت لعابیران در دوره شش ماهه نخست امسال۴.۱۹۶ تن بوده است که این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ٦٧ درصد افزایش داشته است.

او در ادامه افزود: شرکت لعابیران در بحث نوآوری، با تکیه بر توان تولید داخل، موفق به تولید محصولات جدید با عنوان شوگر به میزان ۱۴۸ تن و ویتروزا به میزان ۱۲۸ تن در شش ماه نخست امسال شد.

مدیرعامل لعابیران بیان داشت: لعابیران با تولید محصولات فوق در رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی، مبلغ ۵۵۲ هزار یورو صرفه جویی ارزی ایجاد کرده است.

او اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ علیرغم وجود تحریم‌های بین المللی در واردات مواد اولیه و قطعات و لوازم فنی مورد نیاز و همچنین شیوع ویروس کرونا موفق شد بازاریابی و فروش محصولات خود را به کشور سوریه گسترش دهد و صادرات به آن کشور را در شش ماهه نخست سال عملی کند.

گفتنی است؛ شرکت لعابیران جهت بهبود و ساخت کوره‌ها یا قطعات صنعتی مورد نیاز، با تکیه بر دانش، تجربه و توانمندی نیرو‌های داخلی و همکاری مستمر شرکت دانش بنیان شتاب دهنده صدر فردا این مهم را محقق کرد تا از وابستگی به شرکت‌های خارجی و خروج ارز جلوگیری کند.

انتهای پیم/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید و فروش داخلی شرکت لعابیران تولید داخل شرکت لعابیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد