Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@05:07:26 GMT

تصاویر گوگل برای پروفایل کاربری عرضه شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۰۵۵۳

تصاویر گوگل برای پروفایل کاربری عرضه شد

گوگل مجموعه تصاویر Google Illustration را به عنوان گزینه ای مطمئن، خلاقانه و شخصی برای استفاده به عنوان عکس پروفایل عرضه کرد.

همه برای استفاده از عکس خودشان به عنوان تصویر پروفایل راحت نیستند و برای برخی هم ممکن است پیدا کردن عکسی که آنها را به درستی معرفی کند، دشوار باشد. برای این منظور گوگل نخستین کلکسیون تصاویر Google Illustration را عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که کاربران تصویر پروفایل خودشان را در جی میل، گوگل ورک اسپیس یا مخاطبین در اندروید تنظیم می کنند، می توانند یک تصویر از مجموعه گوگل انتخاب کنند. گزینه ها شامل حیوانات، مخلوقات افسانه ای، مکانها و سرگرمیها هستند. گوگل اعلام کرده که مجموعه اولیه از تصاویر شامل فرهنگها، علایق و زمینه های مختلف است. کاربران می توانند رنگ این عکسها را به دلخواه تغییر داده یا آن را کراپ کنند (به اندازه دلخواه برش دهند).

بر اساس گزارش انگجت، بمحض این که کاربر تصویری را به دلخواه خود شخصی سازی و ذخیره کرد، مخاطبانش آن را در محصولات مختلف گوگل مشاهده خواهند کرد. گوگل اعلام کرده که این مجموعه را توسعه داده و تصاویر را به محصولات و پلتفرمهای بیشتری شامل iOS و وب خواهد آورد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته ۳۹ فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری‌های غیرمجاز ۲۲۸ هزار و ۹۷۰ متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟