Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران بر لزوم راه اندازی سریع سامانه کشف فساد در شهرداری تهران تاکید کرد.

 احمد صادقی در چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وقوع تخلفات در مناطق و سازمان‎‌ها در شهرداری تهران انتقاد کرد و افزود: در روزهای اخیر متاسفانه خبرهای متفاوتی از وقوع تخلفات برجسته در بعضی از مناطق و سازمانهای شهرداری که همچنان در ید اختیار مدیران فاسد است، توسط شهروندان و پرسنل خدوم شهرداری گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا بدین وسیله لازم می‌بینم که این تذکر را جهت سرعت بخشی به تغییرات و برخورد قاطعانه با تخلفات به مدیریت شهری بدهم و هشدار بدهم که علم به تغییر بعضی مدیران باعث بی تفاوتی به رفتارهای دقیقه نود آقایان نشود.

وی ادامه داد: همچنین از این تریبون استفاده می‌کنم و به همه شهروندان و همکاران عزیزم در شهرداری تهران و سایر نهادهای مستقر در شهر عرض می‌کنم که لازم است حرکتی انقلابی و جهادی جهت مقابله با فسادهای سازمان یافته از درون سیستم مدیریت شهری آغاز شود و پرسنل خدوم ، شریف و زحمتکش شهرداری تهران که با علم ، پشتکار و دلسوزی شبانه روز خود را وقف خدمت به شهروندان پایتخت کرده اند باید آتش به اختیار در مقابل این گونه رفتارهای افراد قلیلی که به هویت شهرداری تهران ضربه می‌زنند بایستند و از منزلت و آبروی بیش از ۶۰ هزار پرسنل این سازمان صد ساله دفاع نمایند.

صادقی تاکید کرد: همچنین لازم است شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان سامانه "کشف فساد"جهت دریافت اخبار و کشف پیام های مرتبط با موضوع تخلفات اقدام نمایند و تا زمان راه ندازی این سامانه، همکاران عزیز شهرداری و مردم شریف می‌توانند موضوعاتی از قبیل ترک فعل، صدور دستورات خلاف قانون، باند بازی ، تغییر کاربری، واگذاری املاک به صورت بلند مدت به افراد و مجموعه های خاص،موافقت با تغییر و تخریب باغات ،دریافت رشوه، استخدام نیرو خلاف بخشنامه ها ،ارتشا و ... را به بنده اطلاع دهند تا موارد را با تمام قوا و در اسرع وقت از طریق شورای اسلامی شهر و سایرنهادهای مربوطه پیگیری و گزارشش را به سمع و نظر شهروندان برسانم . برخورد با فساد می‌بایست از حالت نمایشی خارج شده و سریع السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسئولین برسد به همین دلیل بنده شماره ای را منتشر می‌کنم.

وی تصریح کرد: همکاران محترم شهرداری و همشهریان عزیز می توانند پیام های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره ۰۹۳۹۹۸۰۳۰۰۹ برای بنده ارسال کنند./ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با تأکید بر لزوم حمایت دولت، حاکمیت و قوای سه‌گانه از نماینده خود یعنی استاندار، اظهار داشت: برای حل مشکلات استان، استاندار نیازمند حمایت ویژه برای تحقق تحول همراه با جهش است.

لزوم انتخاب افراد شایسته در انتخابات

وی عنوان کرد: حمایت‌هایی که تابه‌حال شده قابل‌تقدیر است، اما با این میزان، مشکلات استان لرستان حل نمی‌شود، راز موفقیت نماینده دولت این بوده که ابتدا هیئت دولت و سپس حاکمیت در بیرون از استان حمایت کامل از استاندار داشته باشند، این حمایت و همکاری نیز در درون استان باید وجود داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخابیه از جمله خرم‌آباد و چگنی، افزود: این انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، بارها از تریبون نمازجمعه عرض شده که اگر کسانی بدون ملاحظه شایسته‌سالاری و… به کسی رأی بدهند، خیانت به خدا، رسول خدا و مؤمنین است و گناهی نابخشودنی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: انتخاب بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها یک امر شرعی، دینی، عرفی، منطقی و عقلی است، نگاه قبیله‌ای، قومی و… که بدون توجه به معیارهای اسلامی و خدمتگزاری و شایسته‌ترین‌ها باشد، امری غیرقابل‌قبول و آسیب‌زا است.

با تخلفات انتخاباتی برخورد شود

وی تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات نیز نقطه وسط دایره هستند، نسبت آنها به همه مساوی است، این افراد امین و امانت‌دار مردم و نظام هستند، حفاظت و صیانت از رأی مردم بر عهده اینها است و باید به‌عنوان یک واجب الهی این وظیفه خود را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مسئولان که طبق قانون حق دخالت در انتخابات را دارند، انتظار می‌رود که در نهان و آشکار از قانون پیروی کنند، در غیر این صورت کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اعلام کرده که با چنین متخلفانی اعمال قانون می‌کند و در مسئله تخلف در انتخابات، جای ترحم به کسانی که تخلف می‌کنند یا کرده‌اند، نیست. پس از نهایی‌شدن حکم در صورت اجازه قانون، اطلاع‌رسانی شود تا جنبه بازدارندگی از تخلف محفوظ بماند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: همچنین منصوبان نماینده ولی‌فقیه، وظیفه شأن گفتمان‌سازی انقلابی و دعوت به عملیاتی‌کردن چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری اعلام کردند، نسبت منصوب به ولی‌فقیه نیز به همه مساوی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل ورزش زورخانه‌ای، عنوان کرد: این ورزش با یاد اهل‌بیت و آمیخته بافرهنگ جوانمردی، ولایت‌مداری، کمک‌رسانی به نیازمندان است، باید این ورزش را با این خصوصیات حفظ کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید استاد آیت‌الله مطهری و روز معلم، عنوان کرد: ایشان اسلام‌شناسی کامل بودند و در آثار ایشان شناخت عمیق از جریانات گوناگون سیاسی، عقیدتی و.. را مشاهده می‌کنیم و مهارت‌های مثال‌زدنی این فیلسوف و فقیه در تجزیه‌وتحلیل این جریانات را همواره شاهد بوده‌ایم.

در برخورد با فساد اقدام قاطع و به هنگام صورت گیرد

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه معلم کسی است که چراغ هدایت، معرفت، ارشاد و… را در دل شاگرد و آموزنده روشن می‌کند و این باارزش‌ترین و ماندگارترین هدیه یک معلم است، گفت: معلمان باید آگاهی به تربیت اسلامی داشته باشند تا بتوانند نسلی کارآمد و باشرافت که افتخار برای ایران اسلامی باشد را تربیت کنند.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت روز جهانی کارگر، بیان داشت: کار و تلاش است که جامعه را شکوفا می‌کند و سبب پیشرفت می‌شود، حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: جامعه اسلامی باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد، باید در نظام اسلامی ویژه خواری، دلال‌بازی، واسطه‌گری، رشوه، ربا، ثروت‌های به‌دست‌آمده از ارتباط با فلان شخص و گروه رخت برچیند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به تأکید و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به کار و کارگر، بیان داشت: بخشی از مشکلات امروز استان ما از عدم اقدام به هنگام و قاطع در مبارزه با فساد است، با اقدامات قاطع، به هنگام و فوری استاندار و همکاری هیئت حاکم دولت، سران سه قوه و همیاری مردم این گونه روابط در استان از بین می‌رود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ارتقای زندگی کارگر، امنیت شغلی کارگر، تأمین مایحتاج زندگی و… سبب افزایش کیفیت کار و محصول و حتی سود بیشتر برای صاحب‌کار می‌شود.

کد خبر 6089051

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است