Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر عالم بزرگ جهان اسلام علامه حسن‌زاده آملی در زادگاهش در روستای ایرا آرام گرفت.

به گزارش مشرق، پیکر مطهر علامه آیت الله حسن حسن‌زاده آملی صبح امروز با حضور ارادتمندان ایشان و  بنا به وصیت این عالم ربانی در بیت الرحمه آرامگاه خانوادگی ایشان در روستای «ایرا» از توابع لاریجان شهرستان آمل به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عکس/ آخرین وداع مردم با پیکر علامه حسن‌زاده آملی

آیین خاکسپاری پیکر علامه حسن زاده آملی، با حضور فرزندان و جمعی از اقوام نزدیک به خانواده آن مرحوم در منزلش برگزار شد.

همزمان با اربعین حسینی، مراسم تشییع پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی، در این شهرستان با شکوه هرچه تمام‌تر در شهرستان آمل برگزار شد و شیفتگان سر از پا نشناخته و با شوری هر چه تمام‌تر خود را به مراسم رساندند که حضور پرشور مردم خود نشان‌دهنده این مطلب است.

پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی که به وسیله بالگرد از آمل به ایرا زادگاه علامه منتقل شد و با وجود اینکه به مردم اعلام شده بود از آمدن به ایرا برای تشییع و تدفین پیکر علامه حسن‌زاده خودداری کنند اما باز هم ارادتمندان این عالم شهیر خود را به ایرا رساندند و علامه را تا منزلگاه ابدی همراهی کردند.

گفتنی است، برنامه‌ریزی‌هایی هم در دستور کار قرار گرفت تا شیفتگان علامه که از دور و نزدیک در روستای ایرا حضور پیدا کرده، با ایشان وداع کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان علامه حسن حسن زاده آملی اربعین روستای ایرا اربعین حسینی علامه حسن زاده آملی پیکر علامه حسن زاده علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست