Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:13:55 GMT

مهر صنعت تولید کننده دستگاه زغال فشرده

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۱۵۱۹

خبرگزاری آریا- شرکت مهر صنعت، سالیان زیادی است که تولید کننده دستگاه‌های زغال چینی و فشرده می باشد. این شرکت در زمینه تولید دستگاه‌ زغال فشرده تجربه های زیادی دارد و شما می توانید با یادگیری این حرفه برای خود کسب درآمد نمایید و صاحب یک شغل پر درآمد شوید. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید، می توانید با شماره تلفن های درج شده با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا آموزش های لازم را در جهت به دست آوردن این شغل پر سود کسب نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت مهر صنعت تولید کننده دستگاه زغال فشرده، به خاطر کیفیت تولید محصولات خود توانسته است علاوه بر عرضه محصولات به تمامی نقاط داخل کشور، به صادرات زغال فشرده به کشورهای متقاضی دور و نزدیک هم بپردازد. شما هم اگر علاقه و پشتکار داشته باشید می توانید صاحب کارخانه تولید زغال فشرده باشید. تامین مواد اولیه برای تولید زغال فشرده از جمله موارد پشتیبانی شرکت مهر صنعت محسوب می‌شود. ما مواد اولیه لازم را برای راه اندازی کارخانه شما تامین می کنیم. فرقی نمی کند که محل سکونت شما کجا باشد، خدمات ما تمام نقاط ایران را پوشش می‌دهد. ما به شما آموزش های لازم را ارائه خواهیم داد تا بدین طریق بتوانید بدون هیچ نگرانی و با پشتیبانی گروه ما به هدف دلخواه خود که صاحب کسب درآمد شوید و سود زیادی به دست بیاورید، برسید.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده

نمی توان به صورت دقیق هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده را بیان کرد. زیرا با توجه به بزرگی یا کوچکی شرکت و دستگاه های تولید زغال فشرده به کار رفته در شرکت، هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده متفاوت می باشد. بنابراین سرمایه گذاران قبل از اینکه شروع به تاسیس شرکت زغال فشرده کنند بهتر است ابتدا در مورد هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده، نحوه عملکرد دستگاه ها وغیره آگاهی‌های لازم را کسب نمایند و سپس اقدام به تولید زغال فشرده نمایند. هدف همه اپراتورهای شرکت، بهینه سازی فرایندها با به حداقل رساندن هزینه‌های عملیاتی و خرابی و به حداکثر رساندن تولید است. بنابراین برنامه‌ریزی اولیه مناسب، برای برآوردن نیازهای عملکردی با تحقیقات کافی در مورد نیازهای عملیاتی، تولید و درآمد را افزایش می دهد. صرفه جویی در هزینه‌های نگهداری و برتری عملیاتی که اپراتورهای کارخانه تجربه می کنند با وجود هزینه اولیه، سرمایه گذاری در سطح بالاتری را افزایش می دهد.

مواد اولیه زغال فشرده

زغال فشرده یا زغال قالب‌دار رایج ترین نوع بریکت قابل احتراق است که با استفاده از خاک اره ساخته می‌شود. تولید زغال سنگ فشرده در این سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و توانسته سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد. در فرآیند تولید زغال فشرده، مواد اولیه بازیافتی، خاک اره، پودر زغال و پوست گردو با حرارت و فشار قالب گیری می شود و با قرار دادن این قالب‌ها در کوره به زغال فشرده تبدیل می‌شود.

برای تولید سالانه حدود 132 تن زغال فشرده در زمینی به مساحت 450 متر مربع با فرض اجاره این محدوده سوله، حدود 266 میلیون تومان سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز است که حدود 204 میلیون تومان هزینه ثابت است و برای خرید ماشین آلات، تجهیزات و ابزار، هزینه وام مسکن و قبل از عملیات اختصاص داده می شود. سرمایه در گردش ماهانه پروژه که شامل خرید مواد اولیه زغال فشرده، هزینه نیروی انسانی، انرژی و ... است، حدود 62 میلیون تومان برآورد شده و پیش بینی می‌شود مجموع فروش سالانه به 990 میلیون تومان برسد.نرخ سود سالانه این پروژه در صورت دارا بودن بازار فروش مناسب 50 درصد و سود ماهیانه حدود 11 میلیون تومان به تولید کننده اختصاص می یابد. بازگشت سرمایه این پروژه حدود 22.5 ماه خواهد بود.

یکی از ویژگی های مثبت این تجارت عمر زغال فشرده است که تا چهار برابر بیشتر از زغال عادی عمر می کند. همچنین گرمای تولید شده توسط آن تا 3 برابر بیشتر است. بو و دود آن بسیار کمتر از زغال است. درصد بالای سودآوری این پروژه و مهمتر از همه کمک به حفاظت از محیط زیست از مهمترین مزایای این تجارت است.
البته علاوه بر ویژگی‌های مثبت، برخورد با هر کسب و کاری مسائل و مشکلات خاصی دارد.در این راستا می‌توان به مواردی مانند تأمین مواد اولیه زغال فشرده با کیفیت، وجود واسطه‌ها، کاهش فروش در برخی از روزهای سال، وجود رقبای زیاد و فرهنگ کم مصرف اشاره کرد که تولیدکنندگان موفق با در نظر گرفتن همه جوانب و آموزش و با پشتیبانی کارشناسان پس از رفع موانع تولید را آغاز می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهر صنعت دستگاه زغال فشرده میلیون تومان تولید کننده مواد اولیه مهر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب