Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نگرانی های سران این رژیم نسبت به ازسرگیری مذاکرات وین افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند که نگرانی مقامات این رژیم نسبت به ازسرگیری مذاکرات وین افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، اسرائیل تلاش دارد که مذاکرات وین را به چارچوب زمانی مشخصی محدود کند و برای آن سقف تعیین شود، این رژیم با توجه به نگرانی هایش نسبت به تماس قدرت های بزرگ با تهران به منظوری احیای برجام، تلاش می کند کشورهای شرکت کننده در مذاکرات را قانع کند تا مذاکرات را در یک چارچوب زمانی مشخص قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، ایال حولاتا، رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی هفته آینده سفری به واشنگتن خواهد داشت تا با جیک سلیوان، همتای آمریکایی خود و دیگر مسئولان دولت آمریکا در این خصوص رایزنی کند.

حولاتا تلاش می کند که با واشنگتن هماهنگی داشته باشد و از رویکرد واشنگتن نسبت به برنامه هسته ای ایران و راهبردی که در مرحله پیش رو به کار می گیرد، مطلع شود.

از سوی دیگر، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز قرار است سفری به آمریکا و امارات داشته باشد و در خصوص آخرین تحولات منطقه از جمله آنچه که "تهدید مشترک" (ایران) خوانده شده رایزنی کند، این درحالی است که عربستان اخیرا به منظور اعتمادسازی گفت وگوهای دوجانبه با تهران آغاز کرده است.

همچنین یک مسئول عالی رتبه در دولت رژیم صهیونیستی تاکید کرده است: کشورهای جهان تمایل قوی برای رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته ای ایران دارند، اما این امر چه ابرقدرت ها بخواهند و چه نخواهند به موضع ایران بستگی دارد و مقامات رژیم صهیونیستی تلاش دارند در این خصوص با دولت آمریکا هماهنگ باشند.

این مسئول در حاشیه سخنرانی نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص تعامل اسرائیل با مذاکرات وین گفت: اسرائیل هجمه بزرگی علیه توافق با ایران آغاز نکرده است زیرا دولت نتانیاهو پیش از این با به کارگیری این راهبرد شکست خورد و نتایج عکسی محقق شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که نباید آینده اسرائیل را به رسیدن به توافق با ایران و یا عدم رسیدن به آن منوط کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران رژيم صهيونيستي مذاكرات وين برنامه هسته ای ایران رژیم صهیونیستی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد

به گزارش همشهری آنلاین، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با ۱۲۰ موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از ۹۰ درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

کد خبر 847062 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی