Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: در سال جاری مقابله با معضل کالای قاچاق با بهره گیری از تجربه های غنی موجود، با جدیت در برنامه ریزی های پلیس استان قرار گرفت که ماحصل آن توفیقات خوبی در کشف کالاهای قاچاق در استان در این بازه زمانی بود.

وی از کشف یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۶ ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان مرکزی خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حدود ۷۹ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود:‌ در این بازه زمانی ۷۵۳ پرونده مربوط به قاچاق کالا به مراجع قضائی ارسال و ۸۲۶ نفر دستگیر و تعداد ۵۹۵دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد که از این تعداد خودروهای توقیفی ۳۰۲ خودرو شوتی بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:‌ از تعداد پرونده های ارجاع شده به دستگاه قضائی،‌تعداد 18 پرونده دارای ارزشی بیش از 10 میلیارد ریال و تعداد 31 پرونده نیز دارای ارزشی بیش از 5 میلیارد تومان است.

وی مبارزه با قاچاق را یکی ابزارهای تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و خاطر نشان کرد: تلفن 110 به عنوان سامانه ای که در کلیه ساعات شبانه روز به راحتی در دسترس عموم شهروندان قرار دارد آماده دریافت هر گونه گزارش و اطلاعات شهروندان در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان مرکزی فرمانده انتظامي استان مركزي كشف کالاي قاچاق خودرو شوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان