Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مجتمع آبرسانی «چاه خدابخش» شهرستان دلگان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان با جمعیت ۴۰۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دلگان، مجتمع آبرسانی «چاه خدابخش» شهرستان دلگان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان با جمعیت 4000 نفر و سرمایه گذاری 55 میلیارد ریال ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح بهره مندی اهالی روستاهای چاه خدابخش و اسلام آباد شهرستان دلگان بهره برداری از 22 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و 2.5 کیلومتر خط پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهرستان دلگان صورت گرفت.

4 مرکز تاسیسات جدید گاز مایع در سیستان و بلوچستان امسال افتتاح می‌شوداستفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان در اولویت استثبت سومین سال کم‌بارش سیستان و بلوچستان در نیم قرن اخیر/ کم‌بارشی در استان 21 ساله شد

علیرضا قاسمی با بیان اینکه برای راه اندازی طرح تاکنون 55 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: چهار هزار نفر از اهالی روستاهای چاه خدابخش و اسلام آباد از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند. 

وی عنوان کرد: بخشی از طرح با همت و مشارکت گروه جهادی ایثارگران غدیر انجام شده است که شامل ساخت اتاقک های سرچاهی، نصب ترانس، نصب پمپ و تجهیزات برقی می باشد.

لکزایی قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در آئین بهره برداری از این طرح گفت: پروژه مجتمع آبرسانی 2 روستایی چاه خدابخش با خواست و اراده مردم به سرانجام رسید  

وی افزود: این پروژه که جز طرح های غیرفعال شرکت آب و فاضلاب روستایی سابق بود پس از یکپارچه سازی شرکت های آبفای روستایی و شهری فعال شد و امروز شاهد به بهره برداری رسیدن آن هستیم

لکزایی اظهار داشت: در سالی که گذشت خدمات بسیار خوبی بلاخص با مدیریت فرماندار شهرستان دلگان صورت گرفت به طوریکه بسیاری از روستاها با همراهی و هم افزایی مردم و گروه های جهادی آبرسانی شد.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد