Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی وزیر کشور با آیت الله سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای استاندار سابق و توفیق استاندار جدید اظهار کرد: از آقای دکتر کلانتری در این ایام سخت کرونایی و همچنین زلزله سی سخت که زحمات زیادی را تا لحظه آخر با اخلاص و در راستای خدمت به مردم و توسعه استان کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای کلانتری انسان شایسته و خستگی ناپذیری است که باید از او در جاهای دیگر استفاده شود علیرغم تغییر دولت برای رفع مشکلات استان تا لحظه آخر دست از کار و تلاش نکشید.

امام جمعه یاسوج گفت: خوشحالیم که فردی از فرزندان استان مدیری با تجربه و با دغدغه انتخاب شده قطعاً تجربه خوبی دارد و از نمایندگان استان که برای این گزینش همکاری کردند و همچنین جریان های مختلف که همکاری لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که برای توفیق دولت همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور پر ظرفیت و توانمندی داریم که دلیل آن مقاومت چندین ساله مردم در برابر استکبار جهانی بوده و نه تنها در این دوران نظام تضعیف نشد بلکه روز به روز قوی تر هم شده و دشمنان ضعیف شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد زیرساخت‌های خوبی در استان شکل گرفته و همه باید در این دولت تلاش کنند و زحمت بکشند تا زیرساخت‌های نیمه تمام تکمیل شوند و البته به آینده استان امیدوار هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور