Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام والسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه منطقه آلاشت، پل سفید و لفور، گفت: شهدا تکلیف خودشان را به خوبی انجام داده اند و ما هم وظیفه داریم با تمام توان خود ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود: شهدا انسان‌های وارسته‌ای بودند که با نثار خون پاک خود حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان‌های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با بیان اینکه نباید از برکات و عنایات شهدا غافل شد، گفت: از اهدافی مهمی که باید در برگزاری یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس دنبال کنیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه و ارتقاء امنیت است.

حجت الاسلام ادیانی ضمن بر شمردن اهداف دشمن در جنگ نرم، افزود: امروز با جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی آن مواجه هستیم، جنگی که نه به سلاح سخت و کشتار و خونریزی بلکه با جاذبه‌ها و زرق و برق فرهنگی و هنری وارد شده و ابزار جنگی ماهواره، رسانه، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است و افرادی که آسیب می‌بینند از نظر فکری، اعتقادی و اخلاقی دچار آسیب می‌شوند.

او نهاد خانواده را یکی از مهمترین هدف‌های دشمن برشمرد و گفت: هدف اصلی و چشم انداز دشمن در جنگ نرم علیه خانواده فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی است که سعی دارند از طرق گوناگون بنیان خانواده را متزلزل کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خانواده‌های معظم شهدا را سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت دانست وافزود: تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم شهداست و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهداء پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی ناجا شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس خانواده های معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است