Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:45:30 GMT

جانباز ۲۵ درصد «حسین آفرنچه» آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۳۴۳۴

جانباز ۲۵ درصد «حسین آفرنچه» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا ناوکی اظهار کرد: «حسین آفرنچه» جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس از بنیاد شهرستان بندرعباس استان هرمزگان، سه‌شنبه ششم مهرماه دعوت حق را لبیک گفت.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر این جانباز دفاع مقدس، ظهر امروز سه‌شنبه ششم مهرماه با حضور جمعی از پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس، بستگان و جمعی از ایثارگران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و در بهشت زهرای باغو به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ابراز داشت: «حسین آفرنچه» سوم اردیبهشت ۱۳۴۲ در شهرستان قشم دیده به جهان گشود و هشتم آذر ۱۳۶۰ در بستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه ران، آرنج و دست راست مجروح شد.

ناوکی گفت: شهرستان بندرعباس ۶۰۲ شهید، هزار و ۷۵۹ جانباز و ۱۶۷ آزاده را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 5315197

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس هرمزگان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳