Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل جمیاری روز سه شنبه در آیین  گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ندامتگاه فردیس برگزار شد، افزود:  اولیای دم مقتول پس از دیدن پرچم نورانی حضرت امام رضا (ع) و پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشت مالی  از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم ۳۵ نفر از زندانیان بدهکار مالی از زندانهای استان البرز آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیاری  با اشاره به اینکه میزان کل بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود ، اظهار داشت: با ورود کمیته های صلح و سازش زندانها ، شورای حل اختلاف و مددکاران  از شکات و طلبکاران مبلغ ۹ میلیارد تومان تخفیف اخذ شد و با پرداخت ۲  میلیارد تومان زمینه ازادی این تعداد زندانی از زندان های استان البرز فراهم شد.

وی گفت: همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۳ نفر از کارکنان رزمنده شاغل در زندانهای استان با حضور مسوولان ارشد استان تجلیل شدند.

پیکر مطهر شهید ۲۰ ساله و گمنام دفاع مقدس از شب گذشته میهمان مردم شهرستان فردیس استان البرز است که قشرهای مختلف مردم بر اطراف این پیکر مطهر حلقه زده و با آن راز و نیاز کردند.

برچسب‌ها البرز آزادی زندانیان فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز آزادی زندانیان فردیس البرز آزادی زندانیان فردیس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم