Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول برگزاری رقابت های دسته اول باشگاه های کشور پس از قرعه کشی این رقابت ها توضیحاتی را در خصوص این مسابقات مطرح کرد

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به برگزاری خوب مراسم  قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور اظهار داشت: قرعه کشی براساس برنامه ریزی های قبلی اجرا شد و با توجه به مهم بودن مساله میزبانی و مهمان بودن تیم ها، شماره های قرعه کشی را با اولویت استان هایی مثل تهران و کرمان که بیشترین نماینده و تیم را در لیگ دسته اول دارند، قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه استان هایی مثل گیلان، بوشهر و خوزستان و در نهایت نوبت به استان های تک تیم رسید.

او در ادامه تاکید کرد: این قرعه کشی با نظم و زمان خوب با همکاری خوب نماینده تیم ها و نماینده های رسانه ها انجام شد و در طول برگزاری مراسم، جدول قرعه کشی را به طور آنلاین داشتیم و تمام تلاش مان این بود که این مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

محمودزاده با تاکید بر این که تا امروز تغییری در مصوبه مربوط به صعود یا سقوط تیم ها ایجاد نشده است، به خبرنگار برنا گفت: امسال هم مثل سال قبل دو تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود می کنند و تعداد تیم های صعود کننده و سقوط کننده از دسته 2 و 3 هم سه تیم است که طبق زوال سال های قبل انجام خواهد شد. 

او در مورد آخرین شرایط تیم بادران گفت: این تیم هنوز  در تهران حضور دارد و هنوز مجوز جابه جایی اش به ما نرسیده است. 

مسوول اجرایی لیگ دسته اول در خصوص وضعیت نامشخص مدیریت در استقلال ملاثانی تاکید کرد: در مراسم امروز هر دو گروه مالکان این باشگاه حضور داشتند . ما در این زمینه منتظر نظر و تصمیم هیات فوتبال هستیم و امیدواریم که شرایط مدیریت این باشگاه زودتر مشخص شود تا استان خوزستان و فوتبال این استان آسیبی نبیند.

او در ادامه گفت: طبق مصوبه و قانون برگزاری رقابت های لیگ، در صورتی که تیمی به هر دلیلی در دو هفته از رقابت ها حضور پیدا نکند از جدول بازی ها حذف شده و به دو دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

محمودزاده در پایان در خصوص وضعیت حضور تماشاگران و نماینده رسانه ها در استادیوم ها تصریح کرد: در خصوص این موضوع از آن چه که برای لیگ برتر و تیم ملی تصمیم گیری شود، به لیگ دسته اول هم تسری پیدا خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رقابت های لیگ باشگاه های کشور رسانه جدول لیگ برتر استقلال فوتبال استان خوزستان قانون رقابت بازی تیم ملی قرعه کشی لیگ دسته اول فریبرز محمودزاده لیگ دسته اول قرعه کشی رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند